Fødselsdagsgave til dreng på 4år??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.812 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. september 2012

W&M <3

Hej..

Min søn bliver 4år her om en måned og er lidt i tvivl om hvad jeg ska købe til ham.. 

Hva synes i er en god gave tilen dreng der bliver 4 år ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

MortilElias2010

W&M <3 skriver:

Hej..

Min søn bliver 4år her om en måned og er lidt i tvivl om hvad jeg ska købe til ham.. 

Prøv at Google på gave til dreng på 4 år eller www.legeakademiet.dk - og ellers tag udgangspunkt i det han kan lide at lege med og interesserer sig for - prøv at spørge ham 

Anmeld

26. september 2012

Tip!

Min søn bliver også 4 år om en måned.. Jeg har købt LEGO til ham, de små legoer, en kæmpe bog med ting fra bondegården, en cd afspiller og nye cd'er dertil  

Mine forældre har købt en ny cykel til ham.. 

Anmeld

26. september 2012

W&M <3

Det lyder som nogle gode gaver.. Min søn fik en cykel sidste år an sagtens kan bruge noget tid endnu..

Men det lille lego var en god idé

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

W&M <3 skriver:

Hej..

jeg tænker lidt, at du må da vide hvad han kan lide at lege med, og hvad han interresere sig for ?

Da min søn var 4 vidste han godt hvad han øsnkede sig og havde rigtig mange ønsker....

ved din søn ikke hvad han ønsker sig ?

Anmeld

26. september 2012

LR85

Nu er min dreng kun 2½, men han har lige fået sit første Brio togbanesæt og er VILDT begejstret.

vil din dreng ikke lege med brio eller dublo?

Anmeld

26. september 2012

W&M <3

Jo har har nogle ønsker, men dem har jeg videre givet til resten af familien.. 

Han har både brio togbane og masser af dublo Det er super gode ting som han har leget rigtig meget med.

Anmeld

26. september 2012

Heidi72

Hvad med en ridderrustning- måske endda med tilbehør? Eller en Bilibo som han kan bruge både inde og ude alt efter årstiden?

Du kan finde masser af inspiration hos www.drengeting.dk 

PS: Hvis du skriver i din ordre at du er medlem af baby.dk + dit brugernavn herinde, så sender vi det fragtfrit ;-)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.