ingen symptomer, negativ i går.. stadig gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.036 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. september 2012

tanjaf88

hvis jeg er gravid er jeg 3+4 eller 3+3 i dag, testet negativ i går.. sidste graviditet havde jeg mange symptomer nu, men syntes kun jeg en smule oppusted af og til men kan lige så godt være pga noget andet jo, har MEGET LIDT stik i mine bryster. ingen jag/niv som sådan i nederste del af maven, har haft  ømhed i højre side... kan nogle gange ha føelsen af jeg skal tisse igen efter jeg har tisset, men tror bare det hele er indbildning..

havde en gul 23 august 2012  så kan ingengang tage forbehold for når mens udebliver..

arrh, men nogle som ikke havde symptomer i uge 3 og 4 og stadig var gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

M (:

tanjaf88 skriver:

hvis jeg er gravid er jeg 3+4 eller 3+3 i dag, testet negativ i går.. sidste graviditet havde jeg mange symptomer nu, men syntes kun jeg en smule oppusted af og til men kan lige så godt være pga noget andet jo, har MEGET LIDT stik i mine bryster. ingen jag/niv som sådan i nederste del af maven, har haft  ømhed i højre side... kan nogle gange ha føelsen af jeg skal tisse igen efter jeg har tisset, men tror bare det hele er indbildning..

havde en gul 23 august 2012  så kan ingengang tage forbehold for når mens udebliver..

Jeg havde kvalme, humørsvingninger og ømme dutter allerede fra 3+0. Testede først positiv 4+2.. Så håbet er endnu ikke ude! 

Anmeld

26. september 2012

tanjaf88

jeg har intet af de du skriver, eller ligger ikke mærke til om jeg har humørsvingninger, syntes ikke selv.. har ikke kvalme, har ikke ømme bryster har haft i går en smule prikken og i forgårs men forsvinder meget hurtig igen så tror ikke den er der denne gang..

Anmeld

26. september 2012

M (:

tanjaf88 skriver:

jeg har intet af de du skriver, eller ligger ikke mærke til om jeg har humørsvingninger, syntes ikke selv.. har ikke kvalme, har ikke ømme bryster har haft i går en smule prikken og i forgårs men forsvinder meget hurtig igen så tror ikke den er der denne gang..

Alle graviditeter er jo forskellige, så bare fordi du ikke oplever samme symptomer som mig eller samme symptomer som sidst, så behøver den jo ikke være negativ..

Men øv, at du ikke føler den er der - så har du nok ret! 

Anmeld

26. september 2012

tanjaf88

M (: skriver:

Alle graviditeter er jo forskellige, så bare fordi du ikke oplever samme symptomer som mig eller samme symptomer som sidst, så behøver den jo ikke være negativ..

Men øv, at du ikke føler den er der - så har du nok ret! 

nu må vi se, tror jeg tester senere også...

Anmeld

26. september 2012

M (:

nu må vi se, tror jeg tester senere også...

Ja, hvis den ikke kommer "som forventet", så test dag igen!

Anmeld

26. september 2012

tanjaf88

tester også på fredag og hvis den ikke er kommet tester jeg mandag morgen.

Anmeld

26. september 2012

ekebiv

tanjaf88 skriver:

Jeg har været gravid 3 gange og har kun haft symptomer (kvalme, ømme bryster) i den ene som desværre endte i en MA i 11. uge. Nu er jeg gravid igen (dog kun i 7. uge) og har ingen symptomer så med min statestik i forhold til symptomer vil jeg foretrække INGEN :-)

Anmeld

26. september 2012

tanjaf88

ekebiv skriver:

Jeg har været gravid 3 gange og har kun haft symptomer (kvalme, ømme bryster) i den ene som desværre endte i en MA i 11. uge. Nu er jeg gravid igen (dog kun i 7. uge) og har ingen symptomer så med min statestik i forhold til symptomer vil jeg foretrække INGEN :-)

fortrækker også ingen men man tænker man lidt ej så er den der ikke, men nu må vi se om mens dukker op, er bare det kan ikke tage efter hvis jeg går 1-2 uger over pga min gul i sidste måned.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.