:-( det vågnet jeg til i morges øvøv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.754 visninger
13 svar
0 synes godt om
26. september 2012

lykkekevin

ja det var hvad jeg vågnet til i morges ander ikke hvad det kan være...

han har skreget det mest af natten kl 4 tog jeg ham så med i egen seng for nu ville jeg ikke gå så langt mere vi falder i søvn langt om længe og da jeg vågner igen ser jeg dette der er blære på det gør ondt og han har det flere steder over kroppen øvøv ringer til lægen med det samme her kl 8...

skal også siges han pluslig har fået tynd mave 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

malo

lykkekevin skriver:

han har skreget det mest af natten kl 4 tog jeg ham så med i egen seng for nu ville jeg ikke gå så langt mere vi falder i søvn langt om længe og da jeg vågner igen ser jeg dette der er blære på det gør ondt og han har det flere steder over kroppen øvøv ringer til lægen med det samme her kl 8...

Det ligner lidt børnesår... min datter havde noget lignende og en halv dag efter kom der stort sår på - det var også under hagen.

Anmeld

26. september 2012

MortilElias2010

lykkekevin skriver:

Åh lille ven da! Jeg får helt ondt i maven, der er da ikke noget at sige til at han har været ulykkelig. God bedring med ham! 

Anmeld

26. september 2012

lykkekevin

malo skriver:

Det ligner lidt børnesår... min datter havde noget lignende og en halv dag efter kom der stort sår på - det var også under hagen.

puha håber jeg ikke har slet ikke tid til de er syge er under udd og han har lige haft skoldkopper i en længer periode

Anmeld

26. september 2012

lykkekevin

MortilElias2010 skriver:

Åh lille ven da! Jeg får helt ondt i maven, der er da ikke noget at sige til at han har været ulykkelig. God bedring med ham! 

tro mig mit hjerte gjor også ondt da jeg så det men der var ikke noget kl 4 for der skiftet jeg ham...

er bare glad for jeg ikke har sovet så ved jeg da jeg har været der for ham

Anmeld

26. september 2012

MortilElias2010

lykkekevin skriver:

tro mig mit hjerte gjor også ondt da jeg så det men der var ikke noget kl 4 for der skiftet jeg ham...

er bare glad for jeg ikke har sovet så ved jeg da jeg har været der for ham

Det kan jeg udemærket godt forstå og ja, det var jo nok kommet under alle omstændigheder, men dejligt du tog ham ind til dig og var der for ham, da han var ked af det - så bliver man dejligt beroliget over sin mor-status. Man var der for ham da det skete  Er du kommet igennem til lægen? 

Anmeld

26. september 2012

louise8723

Er ret sikker på at det er børnesår.. Det smitter!

Anmeld

26. september 2012

M (:

lykkekevin skriver:

God bedring med ham - så forstår jeg godt han har haft en urolig nat.. Det har sikkert både kløet, sveget og været øm! Stakkels lille mand.. 

Anmeld

26. september 2012

MariaKyedDK

lykkekevin skriver:

Åh nej da ved ikke hvad det er, men håber det hurtigt går væk, god bedring med ham

Anmeld

26. september 2012

malo

lykkekevin skriver:

puha håber jeg ikke har slet ikke tid til de er syge er under udd og han har lige haft skoldkopper i en længer periode

Stakkels jer, god bedring håber det går hurtigt over

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.