Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jahhh, det er skisme lidt tosset men, så får vi den oplevelse med håber I ved en masse eller har en ide om det
2 spørgsmål Op til ens ÆL. hvornår er det så man skal sexe ? Vi prøver på og om vi kan det der hver anden dag, men hvis vi ikke lige kan, hvornår er det så man lige skal der op til? Min mens. sluttet fre. d. 21 og vi gjorde det d. 22, selvfølgelig tidligt nok ved det godt -og så idag d. 25 og vi vil prøve om vi kan torsd. d. 27 også. Jeg har nok ca. ÆL. omkring d. 1/10. Hvor er det så bedst at gøre det ? lige op til eller er der en periode hvor man også er "højt" frugtbar ? eller bag efter ?
og 2/strong> har læst man helst skal gøre det i missionær stillingen for at blive gravid, men er der ligeså stor chance hvis kvinden nu vender om med næsen ned af (ikke helt doggy style) men hvor man lægger helt ned og bliver snuppet bag fra ?? Føler alt løber ud hver gang når vi gør det sådan
Akavet og pinlige spørgsmål, håber ikke de var for akavet og direkte sorry.
Håber I kan hjælpe mig selvom det lyder tosset
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Marjansen skriver: Jahhh, det er skisme lidt tosset men, så får vi den oplevelse med håber I ved en masse eller har en ide om det 2 spørgsmål Op til ens ÆL. hvornår er det så man skal sexe ? Vi prøver på og om vi kan det der hver anden dag, men hvis vi ikke lige kan, hvornår er det så man lige skal der op til? Min mens. sluttet fre. d. 21 og vi gjorde det d. 22, selvfølgelig tidligt nok ved det godt -og så idag d. 25 og vi vil prøve om vi kan torsd. d. 27 også. Jeg har nok ca. ÆL. omkring d. 1/10. Hvor er det så bedst at gøre det ? lige op til eller er der en periode hvor man også er "højt" frugtbar ? eller bag efter ? og 2/strong> har læst man helst skal gøre det i missionær stillingen for at blive gravid, men er der ligeså stor chance hvis kvinden nu vender om med næsen ned af (ikke helt doggy style) men hvor man lægger helt ned og bliver snuppet bag fra ?? Føler alt løber ud hver gang når vi gør det sådan Akavet og pinlige spørgsmål, håber ikke de var for akavet og direkte sorry. Håber I kan hjælpe mig selvom det lyder tosset
Jeg har hørt hver 2 dage gennem hele cyklus
Ang stilling, tror jeg nu ikke noget giver bedre chancer end andet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128