Januar udsalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. september 2012

Laulund87

Synes ikke du skal forvente at alt det du mangler kommer på udsalg Rigtig mange ting gør, men ikke ALT i butikkerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. september 2012

Dinna88

Alt (altså, også ikke-baby-relaterede-ting) kommer vel på tilbud - det er bare om at finde netop det sted der sætter det på tilbud

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

M (: skriver:

Haha, jeg mangler stadig ALT, men tør da ikke skrive så udførlig en liste - så går jeg da snart i panik og stress-mode..

Haha

Måske er jeg lidt mærkelig.. Jeg ved det ikke. Kan bare godt lide at vide hvad der er styr på, og hvad der ikke er ;D

Har en lige så fin liste med alt hvad vi allerede har

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Laulund87 skriver:

Synes ikke du skal forvente at alt det du mangler kommer på udsalg Rigtig mange ting gør, men ikke ALT i butikkerne

okay

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Haha

Måske er jeg lidt mærkelig.. Jeg ved det ikke. Kan bare godt lide at vide hvad der er styr på, og hvad der ikke er ;D

Har en lige så fin liste med alt hvad vi allerede har

Tror det er helt normalt - jeg synes bare der er 100 år til termin endnu, så det virker skørt for mig allerede at handle ind.. Kigger ofte i butikkerne, men ender altid med at gå tomhændet hjem, fordi jeg er bange for at ombestemme mig om en måned

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Tror det er helt normalt - jeg synes bare der er 100 år til termin endnu, så det virker skørt for mig allerede at handle ind.. Kigger ofte i butikkerne, men ender altid med at gå tomhændet hjem, fordi jeg er bange for at ombestemme mig om en måned

Det bider mig i røven nu, at jeg er så langt.

For ja, tiden til termin føles SÅ lang.

Men er også bare overbevist om, at tiden nok skal gå hurtigt.

I store træk;

Snart skal vi til Endelave, min fars fødselsdag, juleaften både 23. og 24., nytårsaften, min kærestes fødselsdag, min lillebrors fødselsdag, Maltes fødselsdag og så TERMIN.

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Det bider mig i røven nu, at jeg er så langt.

For ja, tiden til termin føles SÅ lang.

Men er også bare overbevist om, at tiden nok skal gå hurtigt.

I store træk;

Snart skal vi til Endelave, min fars fødselsdag, juleaften både 23. og 24., nytårsaften, min kærestes fødselsdag, min lillebrors fødselsdag, Maltes fødselsdag og så TERMIN.

Ja, det må føles som en evighed.. Jeg tror ikke vi handler før januar/februar.. Indtil da skal tiden nok gå med bachelor, jul, nytår og min mors fødselsdag d. 5/2. Derfra og indtil termin sker der INTET, og jeg skal bare gå hjemme, så der er der massere af tid til at få handlet ind

Anmeld

26. september 2012

FrkRaarup

Ja, det må føles som en evighed.. Jeg tror ikke vi handler før januar/februar.. Indtil da skal tiden nok gå med bachelor, jul, nytår og min mors fødselsdag d. 5/2. Derfra og indtil termin sker der INTET, og jeg skal bare gå hjemme, så der er der massere af tid til at få handlet ind

Ja..

Hov. Min farmor bliver 80 23/2.

Har termin 11/3 . Malte har fødselsdag d. 7/3 ..

Så den langt gå-hjemme-tid har jeg bare ikke rigtig!

Anmeld

26. september 2012

M (:

FrkRaarup skriver:

Ja..

Hov. Min farmor bliver 80 23/2.

Har termin 11/3 . Malte har fødselsdag d. 7/3 ..

Så den langt gå-hjemme-tid har jeg bare ikke rigtig!

Nej, det kan jeg godt se..

Anmeld

26. september 2012

Benjamins'mor

Ved ihvertfald at H&M sætter deres tøj ned til VILDT få penge.
10,20,30,40,50 kr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.