programmet forfulgt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. september 2012

M (:

An&Jo skriver:

ja tak, men jeg ved godt jeg har tabt på forhånd, for ellers går han sq bare i seng, så vil jeg se ham må jeg indordne mig til hans tv ønsker, derfor sidder jeg tit med computeren om aftenen istedet, eller ligger kabale på iPad'en

Aij, hvor nedern! Der er jeg nok for meget mokke - herhjemme får manden IKKE lov til at bestemme HVER gang. Hvis et program er vigtigt nok for den anden, er vi begge villige til at gå på kompromis..

Men hvis I ikke kan blive enige om at se det ene eller det andet, må I jo lave en aftale om at skiftes til at bestemme og så enten optage et af programmerne, eller undersøge, hvornår genudsendelsen kommer (evt. kunne I skiftes til at se det på aftenen og til at se genudsendelsen senere?).. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

An&Jo

Kay skriver:

jeg ser genudsendelsen af dum 

det er vi nok mange der kommer til..

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

M (: skriver:

Aij, hvor nedern! Der er jeg nok for meget mokke - herhjemme får manden IKKE lov til at bestemme HVER gang. Hvis et program er vigtigt nok for den anden, er vi begge villige til at gå på kompromis..

Men hvis I ikke kan blive enige om at se det ene eller det andet, må I jo lave en aftale om at skiftes til at bestemme og så enten optage et af programmerne, eller undersøge, hvornår genudsendelsen kommer (evt. kunne I skiftes til at se det på aftenen og til at se genudsendelsen senere?).. 

tror bare at det lige nu er en kamp jeg ikke gider tage, jeg har taget den med ham hvor han bare kom ind af døren og vupti så skulle han bestemme hvad kanal tv'et skulle stå på..

Det gad jeg sq ikke, for tit slog han væk fra noget jeg var igang med at se og så bliver jeg sur..
Men det der kommer om aftenen bliver jo tit genudsendt og så ser jeg genudsendelsen..

Anmeld

25. september 2012

M (:

An&Jo skriver:

tror bare at det lige nu er en kamp jeg ikke gider tage, jeg har taget den med ham hvor han bare kom ind af døren og vupti så skulle han bestemme hvad kanal tv'et skulle stå på..

Det gad jeg sq ikke, for tit slog han væk fra noget jeg var igang med at se og så bliver jeg sur..
Men det der kommer om aftenen bliver jo tit genudsendt og så ser jeg genudsendelsen..

Åha, det ville også bringe mit pis i kog - min kærestes far er rigtig slem til at skifte kanal, selvom resten af familien sidder og ser et andet program. Bliver SÅ harm hver gang, og undrer mig over, at de bare finder sig i det! 

Hm, kan godt se at det så er lidt skod for dig, men hvis du ikke gider tage kampen og egentlig er fint tilfreds med genudsendelserne, så er det vel bare sådan det må blive.. 

Anmeld

25. september 2012

Kofoed.

An&Jo skriver:

Såka

tak for svar..

Det var så ikke det manden håbede på kunne jeg høre da han fik beskeden om at han skal vente en uge mere..

Så kan du se de unge mødre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.