jeg tror at det med at han skal arbejde i weekenderne handler om hans såkaldte "fritidsjob" på Buddy Holly. Han arbejder nemlig i sine friweekender på Buddy Holly og hvis det er det andet arbejde hvor han pludselig skal arbejde, så har han jo slet ikke nogle fri weekender. Og så har jeg også en ide om at det bare er et påskud for at få det ændret så det passer bedre sammen med hans venner (på trods af at jeg har sagt at han kan ringe hvis hans venner og deres børn skal noget hvor han gerne vil have vores datter med)
Jeg er desuden i den situation at jeg har en psykisk lidelse som gør at jeg har brug for pauser og har brug for tid til mig selv og voksentid med min kæreste. Og hvis det bliver ødelagt fordi han altid skal have sin vilje, så kommer jeg til at være en udhængt kat der ikke hænger sammen!
Og det synes jeg jo bestemt ikke er til gavn for vores barn.
Jeg vil være dybt forarget hvis han har ret til at få alt på sin måde fordi han kun er samværsforælder og at vi som bopælsforælder ikke har noget at skulle have sagt.
Jeg må indrømme at jeg snart ikke gider kæmpe denne kamp mere og at han altid skal bestemme. Alternativet er at det hele bliver vendt på hovedet og så kan han være bopælsforælder og så må det jo være mig der har bukserne på, for hvis jeg ALDRIG får nogle friweekender, så kan jeg ikke fortsætte, da hverdagen er en kamp i sig selv og det eneste jeg har at se frem til, netop er mine friweekender.
Anmeld