baby værelse og æsel-dyret fra peter plys ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.593 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Princesspigen

vi er igang med at lave et meget neutralt baby værelse da vi ikke ved hvad vores lille trold er for en før den melder sin ankomst  

men for nylig gik det op for mig min kæreste er ret vild med æsel dyret fra peter plys, så nu går jeg og leger med tanken om man sku se hvad man ku finde med æsel dyret enten som lampe, på væggen, som bort eller andet..

ved i hvad der findes og evt hvor man finder det ?  

syndes alt jeg søger på kun er med peter plys eller alle dyerne der fra og er kun ude efter æslet   eller det skal ihværtifal være ham der er den frem trædende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

serinasmor

Princesspigen skriver:

vi er igang med at lave et meget neutralt baby værelse da vi ikke ved hvad vores lille trold er for en før den melder sin ankomst  

men for nylig gik det op for mig min kæreste er ret vild med æsel dyret fra peter plys, så nu går jeg og leger med tanken om man sku se hvad man ku finde med æsel dyret enten som lampe, på væggen, som bort eller andet..

syndes alt jeg søger på kun er med peter plys eller alle dyerne der fra og er kun ude efter æslet   eller det skal ihværtifal være ham der er den frem trædende

denne er fin 

http://www.mptapeter.dk/leverandoerer/komar/disney/komar_disney_fototapet_4-411.htm#

og her var en wallsticker med æsel  http://www.sundleg.dk/mega-wallsticker-med-aesel.html#.UGGIzbLN-sE

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Princesspigen skriver:

og en lille fin lampe 

http://lamperonline.dk/shop/disney-peter-plys-6317p.html

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

serinasmor skriver:

og en lille fin lampe 

http://lamperonline.dk/shop/disney-peter-plys-6317p.html

hvor er de fine, både lampen og væg-klistermærket  

tak

Anmeld

25. september 2012

Møn-Mor

Jeg har ham derhjemme som gyngehest alias gyngeæsel. Et arvestykke fra min søsters pige, som er fra 2000, så jeg ved ikke om de stadig laves :-)

Anmeld

25. september 2012

Princesspigen

Møn-Mor skriver:

Jeg har ham derhjemme som gyngehest alias gyngeæsel. Et arvestykke fra min søsters pige, som er fra 2000, så jeg ved ikke om de stadig laves :-)

der går nok lidt før baby skal bruge gyngehest, men rart at vide de findes  takker

Anmeld

25. september 2012

Møn-Mor

Hehe ja det har du ret i. Viktor (8 mdr.) kan heller ikke bruge sin, så den står bare og pynter, når nu vi har fået den forærende, men selvfølgelig ikke lige det der er mest nødvendigt lige nu .

Anmeld

26. september 2012

Princesspigen

Møn-Mor skriver:

Hehe ja det har du ret i. Viktor (8 mdr.) kan heller ikke bruge sin, så den står bare og pynter, når nu vi har fået den forærende, men selvfølgelig ikke lige det der er mest nødvendigt lige nu .

lige precis

Anmeld

26. september 2012

jydeinden

Princesspigen skriver:

nu ved jeg ikke om i allerede har købt det, eller har overvejet det, men æsel findes også som stor bamse hvor det kun er den

Anmeld

26. september 2012

CaWi

jydeinden skriver:

nu ved jeg ikke om i allerede har købt det, eller har overvejet det, men æsel findes også som stor bamse hvor det kun er den

kan i hvert fald købes i JYSK ved jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.