Hvad kan jeg gøre for min mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.405 visninger
28 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hej piger.

Jeg er hjemme hos min mor i dag, bare fordi - det synes jeg lige jeg ville. Hun er ikke hjemme (ved dog godt, at jeg er her) og jeg vil gerne gøre noget sødt for hende, fordi hun altid er der for mig.

Men HVAD?!

Jeg har skrællet kartofler til i aften, for det hader hun

Hun har ikke noget vasketøj, opvask. Hendes hjem er totalt clean. Og jeg gider ikke pudse vinduer!

Hun har ikke noget bagepulver og vanillesukker, så kan ikke bage en kage til hende

What to do?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Jeg er hjemme hos min mor i dag, bare fordi - det synes jeg lige jeg ville. Hun er ikke hjemme (ved dog godt, at jeg er her) og jeg vil gerne gøre noget sødt for hende, fordi hun altid er der for mig.

Men HVAD?!

Hun har ikke noget vasketøj, opvask. Hendes hjem er totalt clean. Og jeg gider ikke pudse vinduer!

Hun har ikke noget bagepulver og vanillesukker, så kan ikke bage en kage til hende

What to do?!

Det lyder vel nok sødt af dig - har desværre ikke lige umiddelbart nogen forslag.. 

Anmeld

25. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

M (: skriver:

Det lyder vel nok sødt af dig - har desværre ikke lige umiddelbart nogen forslag.. 

Jeg er også totalt tom for ideer....

Anmeld

25. september 2012

HeidiØ

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Men HVAD?!

What to do?!

Heller ingen æg og gær? Tænkte på nogle lækre boller

Hvor er du sød

Anmeld

25. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

Hvor er du sød

Uh..... Jeg tjekker lige!!

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

hmm .. lav en lille sød dekoration med nogle lys (og nogle natur ting) på en tallerken eller et fad og stil den på hendes spisebord

Anmeld

25. september 2012

M (:

rikkeregnbue skriver:

Jeg er også totalt tom for ideer....

Kunne du evt. bage boller og lave kakao? Det er det da vejr til dag! 

Anmeld

25. september 2012

Lusi

Sødt
Skriv en seddel til hende. Jeg elsker dig mor

Anmeld

25. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

HeidiØ skriver:

Hvor er du sød

JOOOO... Masser af æg og gær!!!

Har du en god opskrift som man IKKE kan ødelægge? Jeg er en DØR til at bage boller

Anmeld

25. september 2012

LRJ

rikkeregnbue skriver:

Hej piger.

Men HVAD?!

What to do?!

Hvad med måske at plukke/lave en buket af blomster/ukrudt, grene, fra hendes have, eller fra området omkring hende ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.