Vi er her stadig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
18 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Caroline86

Jov, nu tænkte jeg at det måtte være tid til at lige sige et lille pip

Vi har det skide hamrende godt!!!

Laura er fuldstændig vidunderlig - som altid - og hendes intelligens og selvstændighed overrasker mig gang på gang.

Hun er en stor pige (hun har jo altid været lang) og selvom hun er 2½ bruger hun 104-110 i tøj

Hun har lært at danne sig sine egne meninger om tingene og acceptere at man ikke altid behøver være enige om alting. Hun har en meget MEGET stor kærlighed til mad og elsker at prøve nye ting. Lige der er hun vist ret nem

Vi har selvfølgelig en "smule" trods vi skal igennem men egentlig synes jeg det hele fungerer ret godt lige for tiden.

Hun har smidt bleen og har kun enkelte uheld nede i vuggestuen.

Hun taler fra hun vågner til hun går i seng - synger sange, fortæller historier og kommer med små pludselige indskydelser som understreger hvor skarpt observerende og selvstændigt tænkende hun er

Hold nu kæft jeg elsker den lille myre højt!!!!!

Nå.. og nu til det sjove - BILLEDSPAM! ;D

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

meem

Åhh gud hvor er hun fantastisk

Anmeld

25. september 2012

Jibbe

Lækre pige

Anmeld

25. september 2012

HeidiØ

Hun er simpelthen bare sådan en køn pige!!! Godt I har det fantastisk!

Anmeld

25. september 2012

Mor-til-asta-09

Caroline86 skriver:

Laura er fuldstændig vidunderlig - som altid - og hendes intelligens og selvstændighed overrasker mig gang på gang.

Hun er en stor pige (hun har jo altid været lang) og selvom hun er 2½ bruger hun 104-110 i tøj

Hun har lært at danne sig sine egne meninger om tingene og acceptere at man ikke altid behøver være enige om alting. Hun har en meget MEGET stor kærlighed til mad og elsker at prøve nye ting. Lige der er hun vist ret nem

Vi har selvfølgelig en "smule" trods vi skal igennem men egentlig synes jeg det hele fungerer ret godt lige for tiden.

Hun taler fra hun vågner til hun går i seng - synger sange, fortæller historier og kommer med små pludselige indskydelser som understreger hvor skarpt observerende og selvstændigt tænkende hun er

Hvor er det dejligt at høre at i har det godt, og dejlige billeder af prinsessen. Hun ser super glad ud...

Anmeld

25. september 2012

M (:

Caroline86 skriver:

Hvor er hun dog en køn pige! 

Anmeld

25. september 2012

Caroline86

JAAAAAH, hun er lækker

Og glad og kærlig bare helt igennem fantastisk!!

Anmeld

25. september 2012

Laulund87

Hun er bare dejlig! Fantastiske billeder, især det med klodserne der vælter og dem med skummet Du ligger for lidt billeder ind på facebook

Savner dig

Anmeld

25. september 2012

Caroline86

Laulund87 skriver:

Hun er bare dejlig! Fantastiske billeder, især det med klodserne der vælter og dem med skummet Du ligger for lidt billeder ind på facebook

Savner dig

har lige skrevet til dig, putte

Anmeld

30. september 2012

NoName

Smukke pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.