Selvom det er kedeligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
21 svar
0 synes godt om
25. september 2012

An&Jo

At vide hvad man får i fødselsdagsgave, så er jeg nu ret glad for at jge den her gang selv har "bestemt"

Jeg får nemlig en rigtig fin KenWood køkkenmaskine..

Jeg så den i kop og kande her i søndags, og sagde til kæresten at NU skulle vi altså købe den, for den var billig, den stod nemlig til 2500 med en masse tilbehør, og en ekstra skål, og så skulle man altså slå til..

Vi sad så over ted svigerne, og pludselig siger svigermor så, "ville du have noget imod hvis vi spæder til og det så bliver din fødselsdagsgave?"

Og nej det havde jeg selvfølgelig ikke noget imod, så selvom jeg normalt synes det er dødssygt at vide hvad man får i gave, så er jeg lykkelig for at vide det i år..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Ina33

An&Jo skriver:

At vide hvad man får i fødselsdagsgave, så er jeg nu ret glad for at jge den her gang selv har "bestemt"

Jeg får nemlig en rigtig fin KenWood køkkenmaskine..

Jeg så den i kop og kande her i søndags, og sagde til kæresten at NU skulle vi altså købe den, for den var billig, den stod nemlig til 2500 med en masse tilbehør, og en ekstra skål, og så skulle man altså slå til..

Vi sad så over ted svigerne, og pludselig siger svigermor så, "ville du have noget imod hvis vi spæder til og det så bliver din fødselsdagsgave?"

Og nej det havde jeg selvfølgelig ikke noget imod, så selvom jeg normalt synes det er dødssygt at vide hvad man får i gave, så er jeg lykkelig for at vide det i år..

Bare det var mig... SUK

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

Ina33 skriver:

Bare det var mig... SUK

årh trust me, jeg har sukket efter den i nogle år efterhånden, og nu hvor den var billig ville jeg jo egentlig have købt den selv, men er da glad for atspare pengene ved at få den i gave..

Anmeld

25. september 2012

Troldemommi

Må vi ikke se den??

Monica

Anmeld

25. september 2012

AnnaK89

Uhhh sådan en køkkenmaskine er altså guld værd  

Har også en Kenwood Major, som vi fik i bryllupsgave - den er blevet brugt flittigt

Den skal du nok blive glad for

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

Monica P skriver:

Må vi ikke se den??

Monica

jeg har været ved at finde billede, men kan ikke finde den..

Den er i kop og kandes reklame der kom her i weekenden, men det er ikke det blad der ligger på deres hjemmeside..

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Uhhh sådan en køkkenmaskine er altså guld værd  

Har også en Kenwood Major, som vi fik i bryllupsgave - den er blevet brugt flittigt

Den skal du nok blive glad for

tror også jeg bliver super glad for den..

Jeg har "manglet" den længe efterhånden..

Anmeld

25. september 2012

AnnaK89

An&Jo skriver:

tror også jeg bliver super glad for den..

Jeg har "manglet" den længe efterhånden..

Det gjorde jeg også, synes jeg Nu kan jeg ikke undvære den 

Anmeld

25. september 2012

Troldemommi

An&Jo skriver:

jeg har været ved at finde billede, men kan ikke finde den..

Den er i kop og kandes reklame der kom her i weekenden, men det er ikke det blad der ligger på deres hjemmeside..

ok

Anmeld

25. september 2012

An&Jo

AnnaKJ skriver:

Det gjorde jeg også, synes jeg Nu kan jeg ikke undvære den 

er os sikker på at den bliver uundværlig, når først jeg får den i hænderne..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.