Skifte flaskesutten???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

837 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Isaac's mor

Hvordan skiftede i flaskesutten til større?

Min søn (på 3½ måned) får det galt i halsen fordi der kommer for meget ud og han fik det ogs dårligt af den ene af dem (åbenbart et for stort hul) :/
Har købt 3 forskellige propper i forskellige størrelser og former.

Det fordi den sut han har nu er simpelthen blevet for lille, så han skal jo ha en større... Men hvordan? Kan man få en sut som er større men som ikk har et større hul? Eller hvordan kan man vænne ham til den? Skal jeg bare blive ved indtil han lære den at kende? Hmmm

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Skifreaken

Hvad er det for en slags han bruger?

Anmeld

25. september 2012

kekp

Sophie.Hammershøy skriver:

Hvordan skiftede i flaskesutten til større?

Min søn (på 3½ måned) får det galt i halsen fordi der kommer for meget ud og han fik det ogs dårligt af den ene af dem (åbenbart et for stort hul) :/
Har købt 3 forskellige propper i forskellige størrelser og former.

Det fordi den sut han har nu er simpelthen blevet for lille, så han skal jo ha en større... Men hvordan? Kan man få en sut som er større men som ikk har et større hul? Eller hvordan kan man vænne ham til den? Skal jeg bare blive ved indtil han lære den at kende? Hmmm

Min søn har også bøvlet med sutterne når suttehullet blev større. Jeg gjorde det at jeg gav ham med den store sut om dagen og så vænnede han sig til efter et par dage at mælken kom lidt hurtigere. Om natten har jeg så brugt små sutter indtil han havde styr på den store sut om dagen

Anmeld

25. september 2012

Isaac's mor

Skifreaken skriver:

Hvad er det for en slags han bruger?

MAM1 Og de har åbenbart ikk en MAM2 :/

Anmeld

25. september 2012

Isaac's mor

kekp skriver:

Min søn har også bøvlet med sutterne når suttehullet blev større. Jeg gjorde det at jeg gav ham med den store sut om dagen og så vænnede han sig til efter et par dage at mælken kom lidt hurtigere. Om natten har jeg så brugt små sutter indtil han havde styr på den store sut om dagen

Jeg må prøve igen så, synes bar det virker lidt brutalt hvis han nu får det galt i halsen igen eller sån

Anmeld

25. september 2012

birthee

du kan købe dem på webapoteket.dk  har de dem ikke i babysam, rema eller kvickly?

Anmeld

25. september 2012

Skifreaken

Min søn bruger også mam og han har nu en str. 2, den har jeg købt i babysam

Anmeld

25. september 2012

Francisca

du kan sagtens få MAM 2 bruger min datter.

du kan købe dem i babysam der er 2 i en pakke

Anmeld

25. september 2012

Isaac's mor

Francisca skriver:

du kan sagtens få MAM 2 bruger min datter.

du kan købe dem i babysam der er 2 i en pakke

Hmmmm, jeg har ellers været i babysam og kigge :/ Mærkeligt... prøver nettet i stedet så :p

Anmeld

25. september 2012

Isaac's mor

Nu har jeg købt MAM2 over nettet.. Så må jeg bar krydse fingre for han kan drikke af dem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.