Aktiviteter-mødetider i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. september 2012

Anonym trådstarter

Jeres erfaringer fra dagplejen? Er der nogle regler der?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Joan ( Smallie )

Der hvor mine har gået i dp har dpmor gerne set de har været der inden kl 9 for det var ved den tid de tog afsetd når de skulle noget.

Anmeld

25. september 2012

IngenKoPåIsen

Hos alle de dagplejemødre vi har haft, har det også været klokken 09 Medmindre andet er aftalt

Anmeld

25. september 2012

Christina.78

Senest kl 9..sådan er det også nu i børnehaven..der har de morgensamling og snakker om hvad dagen skal bringe og skal de ud af huset, skal børnene også være derinden 9..sådan ville dp også have det..

Anmeld

25. september 2012

Bebsen

Min DP er ligeglad om han kommer kl 8 eller kl 10, har de aktiviteter ude af huset (der er fast hver uge legestue og besøg hos en anden DP der bor på en gård) og der afleverer jeg ham som regel på aktivitetsstedet

Anmeld

25. september 2012

Troldemommi

vores dp vil gerne have Johanne møder inden kl 8.30, så får hun mere ud af formiddagen inden hun skal hen og sove

Monica

Anmeld

25. september 2012

sarahb

Vi skulle aflevere inden 9 ellers kunne vi risikere de ikke var hjemme.
De skal også igang med aktiviteter, og ikke bare sidde og vente på det sidste barn/børn kommer.

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

vi skulle være der senest kl 9 de skulle jo gerne kunne komme i skoven/ på legeplads / hen og se en hest / fodre ænder / finde en fin traktor / komme på besøg hos en anden dp / osv ... der skal jo ske noget  

hvis vi en sjælden gang kom senere end kl 9  (tror det skete én gang på det 1½ år hun gik der) havde vi aftalt det på forhånd og hun ville give besked om hvor de var hvis de gik hjemmefra ... den dag stod det så ned i stænger så det blev ikke aktuelt .. 

men jeg ville da helt klart også helst aflevere hjemme ved dp og ikke ude på tur somewhere hvor det ikke kan ske med samme rolighed

Anmeld

25. september 2012

Lone Jakobsen

hos mig er det ofte kl. 9 for der er vi færdige med formiddagsmad og klar til at lege eller tage på tur.

1 gang om ugen tager vi i legestue, og derfor skal de være her lidt før.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.