Så blev Bassen 2 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

487 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2012

MorDk

Hold da op! 2 år! Det er slet ikke til at forstå!

23.09.12 holdt vi føs'dag for Bassen. Min mor kom med lagkage og en anden kommenmed hindbærsnitter og boller... SÅ dejligt at vi ikke skulle tænke på alt det (har lige født 20.09.12) Godt vi nåede at få lillesøster ud inden storebrors store dag ♥

Han har fået mange gode gaver MASSER AF DUBLO! Hold da op!

Dejlig dag men hård dag... ♥

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Merii

Tillykke med bassen, sikke en dejlig følelse at have som mor, den ene fylder år og den anden har du i armene.

Anmeld

24. september 2012

Lotus86

Tillykke med din store dreng Dejligt at have en forstående familie der kan hjælpe til med godterne

Anmeld

25. september 2012

MorDk

Merii skriver:

Tillykke med bassen, sikke en dejlig følelse at have som mor, den ene fylder år og den anden har du i armene.

Takker ♥

Det var en god dag! Og Bassen havde en god dag! Han var også i FOKUS *S* Men hold nu op hvor jeg træt da gæsterne gik....

Min mor og min søster og kæreste snuppede lige alt opvasken inden... Simpelthen skønt!

Anmeld

25. september 2012

mybaby-girl

MorDk skriver:

Hold da op! 2 år! Det er slet ikke til at forstå!

23.09.12 holdt vi føs'dag for Bassen. Min mor kom med lagkage og en anden kommenmed hindbærsnitter og boller... SÅ dejligt at vi ikke skulle tænke på alt det (har lige født 20.09.12) Godt vi nåede at få lillesøster ud inden storebrors store dag ♥

Han har fået mange gode gaver MASSER AF DUBLO! Hold da op!

Dejlig dag men hård dag... ♥

Stort tillykke med storebror

Dejligt at familien lige kunne støtte lidt der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.