Er den der eller ikke ? : (

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Denutålmodige

Hej alle sammen jeg er ny herinde, og søger nogle råd : )

jeg fik min mens sidste gang den 2 og regnede sammen til at jeg skulle have ÆL mellem den 14 og 16. allerede et par dage efter fik jeg lidt murren i maven og underlivet, igår fik jeg så en lille blødning og en lille smule her idag også, jeg har haft det lidt underligt i kroppen ikke kvalme som sådan men lidt skidt efter aftensmad igår, nogen som har prøvet det før eller ser det helt håbløst ud for mig ? håber i vil svare : )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Miss Kat

Hmm jeg synes, det lyder alt for tidligt, du burde kunne mærke noget fysisk.

Ægget sætter sig først fast en uges tid efter befrugtning, så man bør jo ikke kunne mærke noget før det. På den anden side har jeg læst om kvinder, som mente, de kunne mærke præcis, da ægget blev befrugtet, så det vil jeg da ikke gøre mig klog på.

Til gengæld ved jeg at psyken kan spille voldsomt meget ind! Jeg har selv stået som dig og tolket hver eneste kropssignal, indtil jeg var helt 100% sikker på, jeg var gravid. Og det har jeg gjort flere gange, og blev hver eneste gang meget forvirret, når menstruationen kom.

Enormt frustrerende, men der ER ikke andet at stille op end at vente og se.

for jer. 

Anmeld

24. september 2012

VØS

Der er skam håb forude
Det lyder meget som, da jeg fik en positiv test

Anmeld

24. september 2012

Denutålmodige

Nej det er rigtigt er også bare totalt forvirret , for den blødning jeg fik kunne godt passe med implantatsblødning, hvertfald efter hvad der står på nettet : /

Anmeld

24. september 2012

Denutålmodige

det er super dejligt at høre fik lige en tåre i øjet af glæde : ' )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.