Lone H. skriver:
Julie startede i sidste uge i børnehave, og hun er kun 2,5 år her den 10/10, men vs sys hun var klar da hun kun legede med dem fra Bh af, så hun røg i bh der...
Er der nogen andre der har prøvet det ?? og hvordan trivedes barnet ? 
serina er lige startet ( løbende i løbet af sidste uge)... der er også kun 14 dages tid til hun skulle have startet i børnehave alligevel
hun er meget snart 2 år og 9 mdr
vi flyttede i sommer og hun kom fra dp i vs i integreret institution ... den eneste pige der var jævnaldrende blev rykket i børnehave 1 september ... den næstældste i vs er en stille og forsigtig dreng som serina ville komme til at trumle ... hun var mest i børnehaven .. hele sidste uge var hun kun nede for at sige godmorgen i vs og aflevere sin madpakke og smuttede så op i børnehaven ...
midt i sidste uge fik hun eget rum oppe i børnehaven- torsdag ville hun ikke med ned og sige godmorgen og fredag tog vi konsekvensen og flyttede hendes ting.. nu går hun i børnehave ..
det er en faver ny verden .. da jeg afleverede hende for en times tid siden sad hun og klippede i papir da jeg gik
under opsyn selvfølgelig .. jeg havde bare slet ikke tænkt tanken at hun var blevet så stor 

Anmeld