Nogen der har fået deres børn tidlig i bh ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

505 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2012

LRJ

Julie startede i sidste uge i børnehave, og hun er kun 2,5 år her den 10/10, men vs sys hun var klar da hun kun legede med dem fra Bh af, så hun røg i bh der...

Er der nogen andre der har prøvet det ?? og hvordan trivedes barnet ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. september 2012

Chili-mor

min søn startede da han var 2 år og omkring 8 mndr.. Han var klar til det og faldt meget hurtigt ind i rytmen med børnehave... han var i dagpleje og blev ikke rigtig stimuleret nok tilsidst der.. så vi var enige om at vi skulle sende ham i bh..

så hvis jeres datter er klar så er det bare om at få hende afsted..

I min søns bh, var det så smart at de havde en indslusnings stue til de mindre børn og når de har været på stuen omkring et lille års tid bliver de rykket ud på de andre stuer til de større børn..

dog har alle børnene leget med hinanden da de også legede på tværs af stuerne..

så hvis i sys hun er kalr så send hende afsted og se om det ikke nok skal gå fint..

Anmeld

25. september 2012

Chili-mor

min søn startede da han var 2 år og omkring 8 mndr.. Han var klar til det og faldt meget hurtigt ind i rytmen med børnehave... han var i dagpleje og blev ikke rigtig stimuleret nok tilsidst der.. så vi var enige om at vi skulle sende ham i bh..

så hvis jeres datter er klar så er det bare om at få hende afsted..

I min søns bh, var det så smart at de havde en indslusnings stue til de mindre børn og når de har været på stuen omkring et lille års tid bliver de rykket ud på de andre stuer til de større børn..

dog har alle børnene leget med hinanden da de også legede på tværs af stuerne..

så hvis i sys hun er klar så send hende afsted og se om det ikke nok skal gå fint.. men tidspunktet for hvornår børn må komme i bh har også ændret sig.. så nej det er ikke for tidligt

Anmeld

25. september 2012

serinasmor

Lone H. skriver:

Julie startede i sidste uge i børnehave, og hun er kun 2,5 år her den 10/10, men vs sys hun var klar da hun kun legede med dem fra Bh af, så hun røg i bh der...

Er der nogen andre der har prøvet det ?? og hvordan trivedes barnet ?

serina er lige startet ( løbende i løbet af sidste uge)... der er også kun 14 dages tid til hun skulle have startet i børnehave alligevel  

hun er meget snart 2 år og 9 mdr  

vi flyttede i sommer og hun kom fra dp i vs i integreret institution ... den eneste pige der var jævnaldrende blev rykket i børnehave 1 september ... den næstældste i vs er en stille og forsigtig dreng som serina ville komme til at trumle ... hun var mest i børnehaven .. hele sidste uge var hun kun nede for at sige godmorgen i vs og aflevere sin madpakke og smuttede så op i børnehaven ...

midt i sidste uge fik hun eget rum oppe i børnehaven- torsdag ville hun ikke med ned og sige godmorgen og fredag tog vi konsekvensen og flyttede hendes ting.. nu går hun i børnehave .. 

det er en faver ny verden .. da jeg afleverede hende for en times tid siden sad hun og klippede i papir da jeg gik under opsyn selvfølgelig .. jeg havde bare slet ikke tænkt tanken at hun var blevet så stor 

Anmeld

25. september 2012

Zafir

MIn Idun kom i børnehave den dag hun fyldte 2 år og 5 mrd - Det gik helt perfekt.

MEN - det skal så siges at hun var rigtig god til at tale og hun var klar til det. Vi valgte at få hende tidligt i børnehave, fordi der dengang kun var dagpleje i kommunen og den havde fejlet rigtig meget og min Idun var blevet kastet rundt alt alt for meget, så hun havde det rigtig skidt.
Hun fik det SUPER godt i børnehaven

Hendes søster er jo lige fyldt 2 år og ville ikke kunne begå sig 100% i børnehaven. HUn går dog i integreret institution, så hun er alligevel meget sammen med alle de andre børn i alle aldre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.