Potte ? Hvor tit ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Christina :-)

Hej min dreng bliver 3 her om en månede ca og han er føst nu begyndt og ville i nærheden af en pot wc er han bange for men potten vil han gerne på nu men jeg lidt i vildrede om hvor tit man skal prøve og sætte ham på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

IngenKoPåIsen

Ofte Alle de gange du "orker" vil jeg sige.. Så er der større chance for gevinst- og derved en succesoplevelse for ham Held og lykke med projektet!

Anmeld

24. september 2012

Rosengreen

Herhjemme kommer den store pige på potte hver gang vi kommer indenfor døren, efter et måltid, inden hun skal sove og når hun er stået op.. Der er næsten gevinst hver gang  

Anmeld

24. september 2012

Laulund87

Jeg synes så ikke du skal sætte ham på hele tiden, det kan han nok godt blive træt af.. Men efter et måltid, efter leg og før/efter han skal sove.

Anmeld

25. september 2012

Chili-mor

min søn fyldte tre i feb. så da det blev "sommer" i danmark lod vi han rende rundt i Adams kostume både inde og ude.. så når han skulle tisse løb han enten ud på græsplænen eller hentede potten og tissede i den på terrassen..

Jeg er ikke så sart med hvor potten stod bare han brugte den.. nu  skriver vi så snart okt. og han er ble fri..... pånær om natten..

Han havde kun et enkelt "uheld" indenfor den første dag, ellers var han bevidst nok om at han skulle tisse og satte sig derefter på potten elelr stod ude på græsset.. for efter det første "uheld" fandt han ud af det var jo ikke så lækkert at tisse på sig selv... 

Anmeld

25. september 2012

Christina.78

Laulund87 skriver:

Jeg synes så ikke du skal sætte ham på hele tiden, det kan han nok godt blive træt af.. Men efter et måltid, efter leg og før/efter han skal sove.

og pludselig siger de jeg skal tisse eller lave l..., og så skynder man sig bare ud på potten med dem

Anmeld

25. september 2012

mor-til-vanessa

prøv at tage ham med når du selv skal tisse. det gjorde jeg med min pige. sådan blev hun hurtig renligt. efter en uge gik hun selv ud og tog potten fren når hun skulle tisse

Anmeld

25. september 2012

Laulund87

Christina.78 skriver:

og pludselig siger de jeg skal tisse eller lave l..., og så skynder man sig bare ud på potten med dem

Ja.. Eller vi har ikke brugt potte, men toilettet.. Og hvem gider bliver spurgt hver 3. minut om man skal tisse og blive sat der

Anmeld

25. september 2012

Christina.78

Laulund87 skriver:

Ja.. Eller vi har ikke brugt potte, men toilettet.. Og hvem gider bliver spurgt hver 3. minut om man skal tisse og blive sat der

nemlig..en gang imellem og så ellers efter mad, leg soven..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.