Baby med på restaurant

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

617 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2012

christinak

Vores søn er næsten 5½ måned og vi skal ud og spise på lørdag og han skal selvfølgelig med han er nået den alder hvor han følger med i alt vi spiser og bliver ritig ked af det hvis han ikke også får mad, han er lige startet på 2 skemåltid idag og spiser til middag 1 hel portion hirsegrød med frugtmos og til aften får han kartoffelmos med grønsagsmos, nu er det så jeg tænker om der er noget han må få at spise når vi er ude så han ikke bliver ked af det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

2babygirls

christinak skriver:

Vores søn er næsten 5½ måned og vi skal ud og spise på lørdag og han skal selvfølgelig med han er nået den alder hvor han følger med i alt vi spiser og bliver ritig ked af det hvis han ikke også får mad, han er lige startet på 2 skemåltid idag og spiser til middag 1 hel portion hirsegrød med frugtmos og til aften får han kartoffelmos med grønsagsmos, nu er det så jeg tænker om der er noget han må få at spise når vi er ude så han ikke bliver ked af det.

Han må jo gerne sutte på nogle grøntsager, lidt lyst brød og den stil, da han jo nærmer sig de 6 mdr.
Men jeg ville nok få ham afspist inden jeres mad kom, så han ikke havde så stor lyst til andet

Anmeld

24. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Da thea var begyndt på ske mad, havde vi altid bare en lille bøtte med havregryn og a38 med på resturant til hende, eller et lille glas frugtmos. Har aldrig oplevet at resturanten havde noget imod at vi gav hende medbragt mad. Vi plejede jo selvfølgelig lige at tjekke det var ok først. Men så længe i ik har mad med til baby, som i ka købe på stedet tror jeg ik de vil sige noget til det! Vh stine

Anmeld

24. september 2012

kekp

christinak skriver:

Jeg ville tage et glas frugtmos med. Det skal jo ikke varmes og så kan han også få lidt lækkert mens i spiser

Anmeld

25. september 2012

modesty

Hvorfor tager I ikke bare mos med?

Anmeld

25. september 2012

JustMe

Jeg havde altid lidt grød med, som jeg så fik varmet. Ville ikke tage noget med gluten med dog (vær obs på at brødet på restauranten formentlig er glutenholdigt, og det må de først få efter 6 mdr). God fornøjelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.