Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så var der jo slet ikke nogen grund til, at du gik og bekymrede dig
Det er dejligt at høre, at det gik godt. Jeg håber, det bliver ved sådan
Viventerdig skriver: Jeg var idag til skaning og de fandt 8 æg i udvikling.. 3 på den ene side, og 5 på den anden .. Jeg skal øges i GONAL F og skal til at, tage morgensprøjte fra i morgen .. Jeg er bare så lettet over at, vi nu er 1 skridt nærmere for vinden bliver ved med at, være vendt i denne retning
Jeg var idag til skaning og de fandt 8 æg i udvikling.. 3 på den ene side, og 5 på den anden .. Jeg skal øges i GONAL F og skal til at, tage morgensprøjte fra i morgen .. Jeg er bare så lettet over at, vi nu er 1 skridt nærmere for vinden bliver ved med at, være vendt i denne retning
Hvor er det lækkert for jer..
Jeg for vindens retning, og hjælper den gerne på vej
Putomanen skriver: Så var der jo slet ikke nogen grund til, at du gik og bekymrede dig Det er dejligt at høre, at det gik godt. Jeg håber, det bliver ved sådan
Musse21 skriver: Hvor er det bare fantastisk at høre For jer
Hvor er det bare fantastisk at høre For jer
Joersholm skriver: Hvor er det lækkert for jer.. Jeg for vindens retning, og hjælper den gerne på vej
Viventerdig skriver:Jeg var idag til skaning og de fandt 8 æg i udvikling.. 3 på den ene side, og 5 på den anden .. Jeg skal øges i GONAL F og skal til at, tage morgensprøjte fra i morgen .. Jeg er bare så lettet over at, vi nu er 1 skridt nærmere for vinden bliver ved med at, være vendt i denne retning
tarkoflen skriver: Hvor er det dejligt tillykke med så mange fine æg
Hvor er det dejligt tillykke med så mange fine æg
Viventerdig skriver: Tak .. Hva med jer .. Du var da også igang med GONAL F .. Hvordan ser det ud??
Tak .. Hva med jer .. Du var da også igang med GONAL F .. Hvordan ser det ud??
Jeg skal til scanning på onsdag så er spændt på hvordan det ser ud, indtil nu går det fint, har døjet med hovedpine, men ellers Hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128