Skal opereres om 2 dage!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

317 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2012

bobbles

ja piv

Jeg hader simpelthen at ligge på et operations bord men har ventet siden marts nu så nu er der desværre ikke længe til ( navlebrok).

Kæresten har så sagt at han vil hygge om mig imorgen og rigtig forkæle mig og min søster hun kommer imorgen og spiser efter hun har fri fra job, så vil han lave en 3 retters menu til os hovedretten består af flæskesteg med brun kartofler med hele svineriet nam nam. Ungerne skal så ud til farmor og farfar og sove så vi kan tage det stille og roligt når jeg skal afsted onsdag morgen.. Er glad for at jeg har sådan en dejlig kæreste og skøn søster

ville egentlig ikke noget kun glæde mig til god mad og pive lidt over den operation

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

SussieThyssen

Frøken Christiansen skriver:

ja piv

Jeg hader simpelthen at ligge på et operations bord men har ventet siden marts nu så nu er der desværre ikke længe til ( navlebrok).

Kæresten har så sagt at han vil hygge om mig imorgen og rigtig forkæle mig og min søster hun kommer imorgen og spiser efter hun har fri fra job, så vil han lave en 3 retters menu til os hovedretten består af flæskesteg med brun kartofler med hele svineriet nam nam. Ungerne skal så ud til farmor og farfar og sove så vi kan tage det stille og roligt når jeg skal afsted onsdag morgen.. Er glad for at jeg har sådan en dejlig kæreste og skøn søster

ville egentlig ikke noget kun glæde mig til god mad og pive lidt over den operation

*Trøste*

Ja, det er aldrig sjovt at skulle den slags igennem, men held og lykke med det, og pas nu på dig i den første tid efter, så det får tid til at hele op.

Kærligst
Sussie

Anmeld

24. september 2012

Troldemommi

Held og lykke med operationen, det skal nok gå rigtig godt

Monica

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Frøken Christiansen skriver:

ja piv

Held og lykke.

Det skal du nok klare i stiv arm

Anmeld

24. september 2012

JS<3

Skønt med dejlige mennesker omkring en.

Held og lykke med operationen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.