Se snart alle Desperate Housewives sæsonerne gratis

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
4 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Pablo C

Denne blog jeg er igang med at opbygge, vil give jer mulighed for at  se alle Desperate Housewives sæsoner gratis.

Har længe set folk spørge efter Desperate Housewives online. Så nu vil jeg gøre det muligt gennem min blog :-)

Bloggen vil starte som en reklamefri blog, da min intension ikke er at tjene penge på det, men blot give folk muligheden for at se alle sæsonerne gennem en blog.

Bloggen har allerede de første 3 sæsoner, jeg anstrenger mig for at upload de sidste 5 i løbet af denne uge.

Mvh. Pablo Cruz(Mandlig fan af Desperate Housewives )

--> MIN BLOG <--

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Finemoar<3

Kanon 

Anmeld

24. september 2012

Meliora

Desperate Housewives skriver:

Denne blog jeg er igang med at opbygge, vil give jer mulighed for at  se alle Desperate Housewives sæsoner gratis.

Har længe set folk spørge efter Desperate Housewives online. Så nu vil jeg gøre det muligt gennem min blog :-)

Bloggen vil starte som en reklamefri blog, da min intension ikke er at tjene penge på det, men blot give folk muligheden for at se alle sæsonerne gennem en blog.

Bloggen har allerede de første 3 sæsoner, jeg anstrenger mig for at upload de sidste 5 i løbet af denne uge.

--> MIN BLOG <--

ØØØØH, har du hørt om copyright? Det er bundhamrende ulovligt det der

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

Desperate Housewives skriver:

--> MIN BLOG <--

det lyder ikke helt lovligt ?

Anmeld

24. september 2012

Pablo C

Meliora skriver:

ØØØØH, har du hørt om copyright? Det er bundhamrende ulovligt det der

Jeg kopier intet, henviser blot deres link :-)

Hav en god dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.