Så har jeg købt en flyverdragt til bebsen!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Bebsesmoar

Han vokser som ukrudt så jeg magtede ikke lige at knalde en masse penge af på en ny kvalidragt,det må vente!!!  Jeg fandt en rigtig dejlig flyverdragt med fødder og luffer i Røde Kors for 30 kr!!!  Det er ikke for tidligt syntes jeg,for allerede nu står ungerne på legepladsen og leger de ryger,og når det er muligt så er en flyverdragt på sin rette plads!!  Børn er så kære i flyverdragter,og bebser ser ultanuttede ud i dem!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Stivdie

Bebsesmoar skriver:

Han vokser som ukrudt så jeg magtede ikke lige at knalde en masse penge af på en ny kvalidragt,det må vente!!!  Jeg fandt en rigtig dejlig flyverdragt med fødder og luffer i Røde Kors for 30 kr!!!  Det er ikke for tidligt syntes jeg,for allerede nu står ungerne på legepladsen og leger de ryger,og når det er muligt så er en flyverdragt på sin rette plads!!  Børn er så kære i flyverdragter,og bebser ser ultanuttede ud i dem!!!! 

Ih, der er ikke noget bedre end genbrugsforretninger!!!

Anmeld

30. september 2012

modesty

Jeg har også købt et par rigtig fine flyverdragter på loppemarkeder til 40 og 50 kr. Det er helt vildt at folk giver op til 1000 kr. for en ny dragt.

Anmeld

1. oktober 2012

Bebsesmoar

Jeg knuselsker genbrug!! 30 kr og vi er vilde med den flyverdragt!!  Jeg har fundet en flyverdragt fra Ticket 2 heaven for en 20er!!  Fatter også kleine af de mennesker der betaler så mange penge for så lidt,men det er deres valg,genbrug er mit valg!! 

Anmeld

1. oktober 2012

Amagerpigen82

Tillykke med dragten

Jeg studser dog over du skriver ungerne leger de ryger. Mener du virkelig det eller er iPhone på spil? Jeg er godt nok temmelig meget antirygefanatiker men hvis ungerne virkelig efterlignere rygning ville jeg virkelig se på hvor de dog får det fra... Håber jeg har misforstået

Anmeld

1. oktober 2012

TNBC

Amagerpigen82 skriver:

Tillykke med dragten

Jeg studser dog over du skriver ungerne leger de ryger. Mener du virkelig det eller er iPhone på spil? Jeg er godt nok temmelig meget antirygefanatiker men hvis ungerne virkelig efterlignere rygning ville jeg virkelig se på hvor de dog får det fra... Håber jeg har misforstået

Måske mener hun det, hvor de puster ud og så det ligner cigeratrøg. Trof ikke ligefrem de står og efterligner rygere. Men hvis det er tilfældet, er det jo bare noget de har set i byen, hvor NÆSTEN alle jo ryger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.