Menopur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.920 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Lotte90

Hej søde piger

vil lige dele min glæde med jer - skal starte op på hormonbehandling (menopur) idag og er bare super glad.. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med det, og mest af alt håber jeg at det virker! 

Er der nogle af jer som har nogle erfaringer med menopu. - både gode og dårlige?

knuuus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Putomanen

Jeg har både været på Menopur, Puregon og Elonva. For mig var der ikke den store forskel på Menopur og Puregon. Jeg har let til tårer, når jeg er på hormoner, bliver oppustet i maven og tung i underlivet. Ellers har jeg ikke døjet med særlige bivirkninger.

Jeg håber, at det virker godt på dig 

Anmeld

24. september 2012

Lotte90

Putomanen skriver:

Jeg har både været på Menopur, Puregon og Elonva. For mig var der ikke den store forskel på Menopur og Puregon. Jeg har let til tårer, når jeg er på hormoner, bliver oppustet i maven og tung i underlivet. Ellers har jeg ikke døjet med særlige bivirkninger.

Jeg håber, at det virker godt på dig 

Okay ja håber også de kommer til at virke hurtigt hvor længe var du på menopur før der kom ægløsning?

Anmeld

24. september 2012

Putomanen

Lotte90 skriver:

Okay ja håber også de kommer til at virke hurtigt hvor længe var du på menopur før der kom ægløsning?

Jeg var i lang protokol, og jeg tror jeg ca. var på det i 11 dage og så fik jeg ægløsningssprøjten på 12. dagen  Men symptomerne med oppustet og tungt underliv kom først da jeg havde taget medicinen et stykke tid.

Anmeld

24. september 2012

tarkoflen

Lotte90 skriver:

Hej søde piger

vil lige dele min glæde med jer - skal starte op på hormonbehandling (menopur) idag og er bare super glad.. Jeg glæder mig helt vildt til at komme igang med det, og mest af alt håber jeg at det virker! 

Er der nogle af jer som har nogle erfaringer med menopu. - både gode og dårlige?

knuuus

Jeg har været på det to gange, og har ikke reageret voldsomt, men det er jo forskelligt fra person til person...

Anmeld

24. september 2012

Viventerjer

Lotte90 skriver:

Hej søde piger

knuuus

Jeg har ikke selv været på andet end GONAL F som jeg er på pt. Men ønsker dig/jer alt held og lykke med behandlingen

Anmeld

24. september 2012

Lotte90

Viventerdig skriver:

Jeg har ikke selv været på andet end GONAL F som jeg er på pt. Men ønsker dig/jer alt held og lykke med behandlingen

tusind tak jeg har lige taget første skud - og det var jo ingenting i forhold til hva jeg havde troet

Anmeld

24. september 2012

Viventerjer

Lotte90 skriver:

tusind tak jeg har lige taget første skud - og det var jo ingenting i forhold til hva jeg havde troet

Det samme her .. Jeg har været på det siden torsdags, og det er begyndt at, svide og maven er da også ved og være øm .. Men ellers er det hellere ikke slemt her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.