Kort pagehår - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. september 2012

Mor til L&S

Kamulla skriver:

jeg har haft en kort page... dvs. den hvor der er klippet op i nakken  

Flot Har du et billede af det bagfra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Kamulla

Mor til L&S skriver:

Flot Har du et billede af det bagfra?

skal se om jeg har et gemt et sted..

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

det her er det eneste jeg kan finde... har fået ny com. så der er ikke billederne fra dengang.. og har ingen bagfra på FB

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2012

Kloster

Mor til L&S skriver:

Er det klippet op bag i under dit yderste hår, eller hvordan?

Ja sådan noget i den stil, bare kortere

Nej det er det ikke. Jeg er ikke så meget til det undercut (ell hvad det nu hedder)

Men jeg synes frisuren ser flot ud, men jeg får den bare aldrig igen. Tager alt for lang tid at satte den om morgen, hvor jeg ikke prioritere føn og glatning ret højt. Skal i forvejen op kl 5.30.

Men jeg smider lige lidt billeder ind i min vej til langt hår..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. september 2012

Mor til L&S

Kamulla skriver:

det her er det eneste jeg kan finde... har fået ny com. så der er ikke billederne fra dengang.. og har ingen bagfra på FB

Det ser rigtig fint ud... Var det nemt at holde og nemt at få til at være pænt?

Anmeld

24. september 2012

Mor til L&S

Kloster skriver:

Nej det er det ikke. Jeg er ikke så meget til det undercut (ell hvad det nu hedder)

Men jeg synes frisuren ser flot ud, men jeg får den bare aldrig igen. Tager alt for lang tid at satte den om morgen, hvor jeg ikke prioritere føn og glatning ret højt. Skal i forvejen op kl 5.30.

Men jeg smider lige lidt billeder ind i min vej til langt hår..

Tak for billeder

Det hår du har nu på dit profil billede er det nemt at holde og nemt at få til at være pænt!?

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

Mor til L&S skriver:

Det ser rigtig fint ud... Var det nemt at holde og nemt at få til at være pænt?

jeg gjorde  ikke det store ved det... brugte saltvandsspray inden føn.. og så lige glattejern til spidserne (den ene side buler ud og den anden ind... så derfor brugte jeg det lige der... men jo ingen tid i forhold til hvor længe man ellers bruger på et fønne, og glatte mm. til hverdag

Anmeld

24. september 2012

Mor til L&S

Kamulla skriver:

jeg gjorde  ikke det store ved det... brugte saltvandsspray inden føn.. og så lige glattejern til spidserne (den ene side buler ud og den anden ind... så derfor brugte jeg det lige der... men jo ingen tid i forhold til hvor længe man ellers bruger på et fønne, og glatte mm. til hverdag

Hvad gør saltvand sprayen?

Jeg har dumme fald i mit hår og SKAL glatte det hvis det skal hænge fint og glat... Så derfor jeg er lidt i tvivl...

Anmeld

24. september 2012

Kamulla

Mor til L&S skriver:

Hvad gør saltvand sprayen?

Jeg har dumme fald i mit hår og SKAL glatte det hvis det skal hænge fint og glat... Så derfor jeg er lidt i tvivl...

syntes også en page er fin når man har noget fald i håret... det gør at håret synes mere fyldigt

Anmeld

24. september 2012

Mor til L&S

Kamulla skriver:

syntes også en page er fin når man har noget fald i håret... det gør at håret synes mere fyldigt

Ja mit fald er bare ikke så pænt

Hvad gør saltvand sprayen hvis jeg må spørge?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.