Hjælp til valg af graviditetstest!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

582 visninger
9 svar
0 synes godt om
24. september 2012

SsLarsen

Hej!
Jeg står i den situation at min mens nu er 5 dage over tid, og tester negativt med alm. Tests...
Har så fundet et stred hvor de der ekstra følsomme tests kan købes, hvor den måler helt ned til 10 iStedet for de alm 25...

Men ihvertfald , er der nogen der kender til de tests? Og har gode / dårlige oplevelser med dem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

Muhmi

http://www.babyornot.dk/product_info.php/cPath/27/products_id/100 

Soryy troede du ledte efter dem... Læste vist liiige en tand for hurtigt

Anmeld

24. september 2012

SsLarsen

Hehe bare iorden

Anmeld

24. september 2012

lillemusen10

Har gode erfaringer med de sensitive tests fra baby or not.  Det er strimmeltests. Desuden er clearblue testene altid gode. Og lige en sidebemærkning- der er fragtfri levering på baby or not. Held og lykke! 

Anmeld

24. september 2012

SsLarsen

Super, mange tak :-)
Har bestilt dem & har fået en mail om at de er afsendt, så nu kan jeg bare vente :-)
De er også dejligt billige derinde :-)

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
SsLarsen skriver:

Hej!
Jeg står i den situation at min mens nu er 5 dage over tid, og tester negativt med alm. Tests...
Har så fundet et stred hvor de der ekstra følsomme tests kan købes, hvor den måler helt ned til 10 iStedet for de alm 25...

Men ihvertfald , er der nogen der kender til de tests? Og har gode / dårlige oplevelser med dem?

Jeg bruger "altid" clear blue digital teste.
Der står der sort på hvidt, om man er gravid, og så skal man ikke til at tyde stregerne.
De kan varmt anbefales

at du får det resultat, du ønsker

Anmeld

24. september 2012

SsLarsen

Hej :-)
Ja, håber den er positiv... Men det jeg tænker er at sidst jeg var gravid og fik en MA kunne jeg først teste positiv i 10. Uge, så tror jeg vil prøve med de der følsomme nogen I håb om at de kan give mig et svar nu ... Hvis jeg er gravid er jeg 4+5 ca, og føler mig godt nok gravid !!
Håber sådan at det ikke er min krop der laver pjatrøv med mig, men at der faktisk er noget i maven :-)

Anmeld

24. september 2012

Mutti2B

Jeg har kun hørt dårligt om de sensitive. Flere har ikke kunnet teste positiv på dem, men kunne sagtens på alm tests. Jeg vil også anbefale Clearblue

Anmeld

24. september 2012

SsLarsen

Okay, men clear blue, hvor tidligt testede i positivt med dem?
Syntes virkelig det er én stor jungle med alle de forskellige slags der er !

Anmeld

24. september 2012

FF

Testede positiv 3 dage over tid , med clear blue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.