Han løb 6 km.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Ina33

Her hjemme løb vi alle med i løbet "løb for kræft" i lørdags - ja eller det vil sige, jeg havde desværre fået lungebetændelse, så jeg stod og heppede. Men børn og mand løb.

Min datter på 11 år forcerede de 6 km. på 40 min., ganske flot. Men hold nu fast, min søn på 6 år klarede de 6 km. på 45 min., ledsaget af en meget stolt far.

jeg ved at børn og motion ofte er oppe til debat, og at nogle mener at børn slet ikke må løbe. Jeg er nu af den holdning, at det intet skader at presse dem lidt til noget som det her. Han fik hele tiden af vide af far, at det var ok at holde pause, og det var ok at gå, men den stædige rad løb de 6 km. i en streg.... Og moren var stoooolt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

FrkZier

Ina33 skriver:

Her hjemme løb vi alle med i løbet "løb for kræft" i lørdags - ja eller det vil sige, jeg havde desværre fået lungebetændelse, så jeg stod og heppede. Men børn og mand løb.

Min datter på 11 år forcerede de 6 km. på 40 min., ganske flot. Men hold nu fast, min søn på 6 år klarede de 6 km. på 45 min., ledsaget af en meget stolt far.

jeg ved at børn og motion ofte er oppe til debat, og at nogle mener at børn slet ikke må løbe. Jeg er nu af den holdning, at det intet skader at presse dem lidt til noget som det her. Han fik hele tiden af vide af far, at det var ok at holde pause, og det var ok at gå, men den stædige rad løb de 6 km. i en streg.... Og moren var stoooolt.

hold da op, det godt nok nogen seje børn du har

Anmeld

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Ina33 skriver:

det var godt nok flot. Jeg kan godt forstå, du er stolt

Anmeld

24. september 2012

Ayasmor

Jeg kan godt forstå du er stolt, der er virkelig nogle seje børn du har. Vi er vist ret enige ift. det med børn og motion. Er altså vildt imponeret over dem, ville ikke engang selv kunne løbe 6 km. på den tid

Anmeld

24. september 2012

hesøth

Flot klaret!

Anmeld

25. september 2012

Ina33

PT skriver:

det var godt nok flot. Jeg kan godt forstå, du er stolt

Tak.

Anmeld

25. september 2012

Ina33

FrkZier skriver:

hold da op, det godt nok nogen seje børn du har

Tak.

Anmeld

25. september 2012

Ina33

Ayasmor skriver:

Jeg kan godt forstå du er stolt, der er virkelig nogle seje børn du har. Vi er vist ret enige ift. det med børn og motion. Er altså vildt imponeret over dem, ville ikke engang selv kunne løbe 6 km. på den tid

Tak.  

Anmeld

25. september 2012

Ina33

hesøth skriver:

Flot klaret!

Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.