Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg udfyldte i marts separationspapirerne på nettet (med digitalt signatur) og sendte dem til statsforvaltningen. Jeg har efterfølgende ikke hørt noget overhovedet. Jeg fik at vide at det var meget normalt og at man efter (mindst) et halvt år bare skulle indsende skilsmissepapirerne. Men nu har jeg så læst mig frem til at man både vil få en mail fra statsforvaltningen som kvittering for underskriften og en indkaldelse til et møde. Intet af det har jeg fået. Så nu prøvede jeg den anden dag at udfylde separationspapirerne igen, og sende dem igen...det kunne jeg godt - hvilket man vel ikke burde kunne hvis man allerede have gjort det én gang? Har heller ingen kvittering fået fra statsforvaltningen denne gang... Røv hvis vi så ikke engang har været separeret det sidste halve år, nu regnede vi jo lige med at vi kunne blive skilt her i september.... :/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mit spørgsmål går på: hvor hurtigt efter at papirerne blev sendt ind hørte I fra statsforvaltningen?
Du får den lige op. Kan du ikke ringe til SFV og forhøre dig om de har modtaget seperationspapirerne?
Baagøe skriver: Du får den lige op. Kan du ikke ringe til SFV og forhøre dig om de har modtaget seperationspapirerne?
Jo, det er også meningen men har desværre ikke min telefon hos mig pt.
jeg fik at vide på kommunen, at de skulle have det pr brev, at det der digital signatur vist ikke virkede mere...
jeg sendte skilsmissepapirerne ind (direkte skilsmisse) for halvanden måned siden, og har modtaget skilsmissebevillingen for et par dage siden...
men jeg ville også ringe til dem og høre om de i det hele taget har modtaget noget
knus charlotte
charlottekri skriver: jeg fik at vide på kommunen, at de skulle have det pr brev, at det der digital signatur vist ikke virkede mere... jeg sendte skilsmissepapirerne ind (direkte skilsmisse) for halvanden måned siden, og har modtaget skilsmissebevillingen for et par dage siden... men jeg ville også ringe til dem og høre om de i det hele taget har modtaget noget knus charlotte
Men de burde da gøre én opmærksom på hvis det ikke virker Der står ikke noget på statsforvaltningens hjemmeside og de sagde heller ikke noget da jeg snakkede med dem for lidt siden.
Da jeg havde sendt den digitalt fik jeg endda en "modtaget" meddelelse hvor der stod at jeg ville modtage en kvittering pr. mail.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128