Hvor finder man Løs siddende boxershorts til manden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. september 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Ja.. er der nogen der ved det?

Kan kun finde den slags der sidder tæt til benene medmindre vi går over i silke...

Vil gerne finde boxershorts i bomuld der sidder løst ved benene da manden ikke er standard så de andre bliver hurtigt ubehagelige for ham at have på..

har prøvet en del forskellige mærker af de tætsiddende da det er de eneste vi kan finde i butikkerne i bomuld og ingen af dem har været særlig gode eller holdbare...

Håber der er andre med en mand der godt kan lide lidt frihed dernede som kender et sted at finde nogen i bomuld og som holder...

Kan nævne at hans nuværende er købt for ca. 12-14 år siden og der er kun få stykker der er begyndt at være slidt med lidt huller bagpå...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

Stivdie

Wampires skriver:

Ja.. er der nogen der ved det?

Kan kun finde den slags der sidder tæt til benene medmindre vi går over i silke...

Vil gerne finde boxershorts i bomuld der sidder løst ved benene da manden ikke er standard så de andre bliver hurtigt ubehagelige for ham at have på..

har prøvet en del forskellige mærker af de tætsiddende da det er de eneste vi kan finde i butikkerne i bomuld og ingen af dem har været særlig gode eller holdbare...

Håber der er andre med en mand der godt kan lide lidt frihed dernede som kender et sted at finde nogen i bomuld og som holder...

Kan nævne at hans nuværende er købt for ca. 12-14 år siden og der er kun få stykker der er begyndt at være slidt med lidt huller bagpå...

Har du prøvet H&M? Det ville være mit umiddelbare bud.

Anmeld

30. september 2012

LR85

Magasin

Anmeld

1. oktober 2012

Wampires

Stivdie skriver:

Har du prøvet H&M? Det ville være mit umiddelbare bud.

Har kigget i H&M og der var ikke umiddelbart nogen gode bud der...

Anmeld

1. oktober 2012

Wampires

LR85 skriver:

Magasin

hehe.. det lyder dyrt...

Anmeld

1. oktober 2012

LR85

Wampires skriver:

hehe.. det lyder dyrt...

Det ved jeg nu ikke. 

Hvis man er vant til a købe dem i bilka for 20,- stk er det selvfølgelig dyrt, men jeg synes a 3 par for 300 kr er en fin pris. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.