Opkast og kraftige mave smerter HJÆLP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. september 2012

cecilie1984

Min datter på 4 år klager tit over mave smerter og jeg har egentlig slået det lidt hen i noget tid, men så sidste weekend fik hun feber og meget kraftige mave smerter sådan at hun græd og græd og vred sig i smerte og tog sig til maven.Tænkte at det ikke var normalt hun skulle have så ondt.

Vi var ved vagt lægen men han trykkede på hende og kunne ikke finde noget. Kramperne gik i sig selv igen

Men så her i nat kastede hun pludselig op og det blev bare ved og ved alt i mens hun havde de samme mave smerter.

Hun har inegn feber nu men er bleg. Og smerterne kommer i perioder hvilket de også gjorde der i sidste weekend.

Hver gang hun kastede op i nat ca hver time spurgte hun om lægen havde åben for hun ville til læge, noget hun normalt ellers IKKE vil.

Det er som om smerterne sidder ca midt for i maven vd navlen.

Vi tager til lægen i dag, men frygter de bare spiser os af med at det er en virus, hvilket det godt kan være men jeg vil gerne have hende udersøgt da det er længe det har stået på.

Hun har ikke hård mave... Så det er ikke forstoppelse

hvad havde i gjort???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Syntes du gør det helt rigtige ved at tage hande til læge! Bed om at få hende undersøgt grundigt og evt få tjekket om hun har mælke allergi.. Det a i hvert gi meget ondt i maven og volsom opkast! Rigtig god bedring med hende. Vh stine

Anmeld

24. september 2012

cecilie1984

StineW79 skriver:

Syntes du gør det helt rigtige ved at tage hande til læge! Bed om at få hende undersøgt grundigt og evt få tjekket om hun har mælke allergi.. Det a i hvert gi meget ondt i maven og volsom opkast! Rigtig god bedring med hende. Vh stine

hendes far er mælke intolerant så det med mælke allegien kunne måske godt være, men giver det opkast???

Anmeld

24. september 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
cecilie1984 skriver:

hendes far er mælke intolerant så det med mælke allegien kunne måske godt være, men giver det opkast???

Ja det ka gi vildsom opkast! Håber i finder ud af noget, for det er så hårdt for alle, når de små er dårlige. Vh stine

Anmeld

24. september 2012

cecilie1984

StineW79 skriver:

Ja det ka gi vildsom opkast! Håber i finder ud af noget, for det er så hårdt for alle, når de små er dårlige. Vh stine

ja tak

håber bare sådan de vil sende os et smut forbi børnafdelingen

Anmeld

24. september 2012

klmf

Jeg tænker om hun er glutenintolerant/har glutenallergi?? Det kan give mavesmerter og opkastninger. Stakkels trold

Anmeld

24. september 2012

cecilie1984

lotchen skriver:

Jeg tænker om hun er glutenintolerant/har glutenallergi?? Det kan give mavesmerter og opkastninger. Stakkels trold

Er det mel???

hendes far har mælke allergi

Anmeld

24. september 2012

klmf

cecilie1984 skriver:

Er det mel???

hendes far har mælke allergi

Ja, findes bl.a. i mel - men også i amnge andre produkter. Du kan da vende det med lægen, evt. kan I starte en kostdagbog op, hvor I skriver alt op hun får og hvornår hun får ondt.

Du kan se mere på cøliakiforeningens hjemmeside, den hedder vist bare cøliaki.dk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.