Er glad i låget!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

566 visninger
7 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Er lige ano, da jeg kender flere herinde og det ikke er officielt endnu.. Men jeg er drønhammerende, helt og aldelses forelsket. Jeg troede egentlig jeg havde mødt "manden" for 2 måneder siden, men han smuttede efter vi havde sex. Var rigtig øv over det hele, men sådan har jeg jo prøvet det flere gange.

Men nu har jeg set en gammel ven i nogen måneder kun som venner. For 3 uger siden sad jeg pludseligt og fik lyst til at kysse ham, og ja, så kyssede jeg ham det havde han HELDIGVIS ikke noget i mod, og nu har han været her mange gange siden og sovet her flere gange. Han er fantastisk med min datter, som i helt utroligt. Han skriver rent faktisk søde ting til mig hele tiden (det er meget nyt for mig) og bare skøn skøn skøn.. Havde aldrig set mig selv sammen med ham, men tænker han var set mig igennem de mange kikset faser i mit liv i løbet af 15 år, og han synes stadig jeg er skøn, kan det blive bedre

Nå ville egentlig ikke så meget andet end sige yaaaaaay... Han har været længe ventet...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

LMX

YAY hvor lækkert...

Tillykke med det

Anmeld

23. september 2012

Pige2009

Hvor skønt - bare nyd det

Anmeld

23. september 2012

Muhmi

23. september 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er lige ano, da jeg kender flere herinde og det ikke er officielt endnu.. Men jeg er drønhammerende, helt og aldelses forelsket. Jeg troede egentlig jeg havde mødt "manden" for 2 måneder siden, men han smuttede efter vi havde sex. Var rigtig øv over det hele, men sådan har jeg jo prøvet det flere gange.

Men nu har jeg set en gammel ven i nogen måneder kun som venner. For 3 uger siden sad jeg pludseligt og fik lyst til at kysse ham, og ja, så kyssede jeg ham det havde han HELDIGVIS ikke noget i mod, og nu har han været her mange gange siden og sovet her flere gange. Han er fantastisk med min datter, som i helt utroligt. Han skriver rent faktisk søde ting til mig hele tiden (det er meget nyt for mig) og bare skøn skøn skøn.. Havde aldrig set mig selv sammen med ham, men tænker han var set mig igennem de mange kikset faser i mit liv i løbet af 15 år, og han synes stadig jeg er skøn, kan det blive bedre

Nå ville egentlig ikke så meget andet end sige yaaaaaay... Han har været længe ventet...

Nåårrrhhh...hvor er det dejligt at høre.

Ja ofte er kærligheden lige foran næsen på en, man har bare ikke kunne se skoven for bare træer.
Og når I har kendt hinanden som venner i så mange år, ja så er der jo ikke meget, der kan overraske ham eller dig.

Held og lykke med kærligheden

Sussie

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Taaaak.. Er også helt høj af det.. hehe... Nu skal jeg bare lige prøve at overbevise min hjerne om ikke at overanalysere og overfortolke alt der bliver skrevet eller ikke skrevet så skal det nok gå hen og blive helt godt..

Anmeld

23. september 2012

Camilla <3

Hvor er det dejligt.

Anmeld

23. september 2012

mortil4dejligepiger

Hvor lyder det bare dejligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.