Hvordan skal vi holde vores kobberbryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

904 visninger
1 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Vi har kobberbryllup til december og kan ikke helt finde ud af hvordan vi skal holde det og det er jo ved at være på tiden. Jeg ville egentlig gerne holde det stille og roligt hjemme men vi  bliver omkring 40 så det er ikke så nemt at få plads til.

For min skyld kunne vi også holde det ude som brunch, men min mand er ikke til brunch.

Han snakker om leje af telt i haven men jeg er bange for at det bliver for koldt + for meget arbejde.

Det skal lige siges at det helst ikke skal være for dyrt da vi skal holde konfiration til april og det skal holdes ude.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. september 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Anonym skriver:

Vi har kobberbryllup til december og kan ikke helt finde ud af hvordan vi skal holde det og det er jo ved at være på tiden. Jeg ville egentlig gerne holde det stille og roligt hjemme men vi  bliver omkring 40 så det er ikke så nemt at få plads til.

For min skyld kunne vi også holde det ude som brunch, men min mand er ikke til brunch.

Han snakker om leje af telt i haven men jeg er bange for at det bliver for koldt + for meget arbejde.

Det skal lige siges at det helst ikke skal være for dyrt da vi skal holde konfiration til april og det skal holdes ude.

Jeg synes det lyder noget koldt med et telt i december. Jeg synes at brunch lyder rigtig godt og var noget som jeg nok vil gøre til min kobberbryllup. Men der er nok ikke andet at gøre, end at i sætter jer ned og drøfte de muligheder i har og så finde en løsning, som i kan blive enige om. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.