Kender i det ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Anonym trådstarter

Hmm , nu kommer der lige et brokke indlæg fra mig , et sted skal jeg jo lukke det ud ....

Kender i det hvor i bare har lyst til at lave noget sammen som familie?? - men hvor kæresten åbenbart synes det er mere hyggeligt at sidde hos farmand hele lørdagen , ja det acceptere du så , men så håber du i stedet på lidt hygge søndag , HAAAH snydt såååå meget , ja der synes han da lige han skal hjælpe farmand med at lave nogen hylder ..

øv øv siger jeg bare , vi har intet fortaget os de sidste 2 weekender , jeg røv keder mig simpelthen , jeg går hjemem til hverdag er højgravid med termin om en små 5 uger ca ...

Jeg får selv lov at stå for det store barn i hverdagene , jeg får selv lov at stå for tøjvask, oprydning aftensmad, rengøring osv .. Argh jeg kunne simpelthen rive hår ud af hovedet på mig selv , jeg er sååå indebrændt og gal over at han ALTID priotere farmand højre end os som familie ...

det er sikkert bare homonerne der taler lige nu , men for en i Hel..d hvor det irritere mig idag , jeg har intet lavede den her weekend end tøjvaSK rengøring osv .... det er bare ikk fedt når jeg har brug for at lave lidt andet ..

ydermere så vælger manden fandme og skal i byen 14 dage før termin , det pisser mig helt af , han har 9 måneder at gøre det i , hvorfor såååå lige 14 dage før termin ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Miss Kat

Jeg vil overhovedet ikke begynde at gøre mig klog på andres parforhold, for hvis det fungerer for dem, så fungerer det! Ligegyldigt hvor fjollet, det så må lyde i mine ører.

Blandt andet tog min kusines mand også i byen på druk lige omkring hendes termin, hvor jeg sad fuldstændigt hovedrystende herhjemme, men min kusine syntes, det var fint nok, og igen: så rager det jo ikke mig!

MEN når du nu selv skriver herinde, fordi du faktisk ikke synes, det fungerer, så skal du i hvert fald have et stort, medfølende  fra mig, for jeg synes godt nok, det lyder som lidt barske omstændigheder, og jeg vil mene, det kræver et alvorsord med manden om prioriteter. Fint nok at han gerne vil være sammen med sin far, men det behøver han da ikke bruge hele weekenden på, når han har barn og gravid kone derhjemme!

Hormoner eller ej, jeg vil mene, du har rigelig grund til at være utilfreds. 

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Jeg vil overhovedet ikke begynde at gøre mig klog på andres parforhold, for hvis det fungerer for dem, så fungerer det! Ligegyldigt hvor fjollet, det så må lyde i mine ører.

Blandt andet tog min kusines mand også i byen på druk lige omkring hendes termin, hvor jeg sad fuldstændigt hovedrystende herhjemme, men min kusine syntes, det var fint nok, og igen: så rager det jo ikke mig!

MEN når du nu selv skriver herinde, fordi du faktisk ikke synes, det fungerer, så skal du i hvert fald have et stort, medfølende  fra mig, for jeg synes godt nok, det lyder som lidt barske omstændigheder, og jeg vil mene, det kræver et alvorsord med manden om prioriteter. Fint nok at han gerne vil være sammen med sin far, men det behøver han da ikke bruge hele weekenden på, når han har barn og gravid kone derhjemme!

Tak for dit svar ... ''
Det med byen det synes jeg på ingen måde er okay , jeg er rasende over det , men ærligt så gider jeg bare ikk tage den diskution op, for det er bare mig som er latterlig , og fint nok .. Jeg har meldt ud jeg besøger min familie i den weekend , og så kan jeg jo bare håbe jeg går i fødsel, og han bliver snydt for den ,, ja det lyder latterligt og plat , men så håber og ønsker jeg faktisk hvis jeg skal være helt ærlig ...

Nej jeg mener heller ikk man behøver bruge hele sin weekend med faRMAND , men jeg har åbenbart andre opfattelser af det .. og det mener han .. men så kan det os ske jeg bare pludselig køre i løbet af ugen og ikk kommer hjem før om nogen dage , gider sku ikk sidde og trille tommelfinger hver dag , tager self mit barn med mig ..

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Tak for dit svar ... ''
Det med byen det synes jeg på ingen måde er okay , jeg er rasende over det , men ærligt så gider jeg bare ikk tage den diskution op, for det er bare mig som er latterlig , og fint nok .. Jeg har meldt ud jeg besøger min familie i den weekend , og så kan jeg jo bare håbe jeg går i fødsel, og han bliver snydt for den ,, ja det lyder latterligt og plat , men så håber og ønsker jeg faktisk hvis jeg skal være helt ærlig ...

Nej jeg mener heller ikk man behøver bruge hele sin weekend med faRMAND , men jeg har åbenbart andre opfattelser af det .. og det mener han .. men så kan det os ske jeg bare pludselig køre i løbet af ugen og ikk kommer hjem før om nogen dage , gider sku ikk sidde og trille tommelfinger hver dag , tager self mit barn med mig ..

Okay dér skinner graviditetshormonerne så igennem!

Men kom endelig ud med det herinde, så kan det være, du har raset lidt af, når du snakker med din kæreste, og diskussionen bliver lidt mere konstruktiv.

At han går glip af fødslen eller at du stikker af med barnet, gavner jo ingen. Tværtimod.

Men jeg kan godt forstå, du ikke synes, han prioriterer korrekt, og det tror jeg, de fleste vil give dig ret i. Sikkert ikke ham, men han er jo nødt til at give sig på nogen punkter.

Anmeld

23. september 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Okay dér skinner graviditetshormonerne så igennem!

Men kom endelig ud med det herinde, så kan det være, du har raset lidt af, når du snakker med din kæreste, og diskussionen bliver lidt mere konstruktiv.

At han går glip af fødslen eller at du stikker af med barnet, gavner jo ingen. Tværtimod.

Men jeg kan godt forstå, du ikke synes, han prioriterer korrekt, og det tror jeg, de fleste vil give dig ret i. Sikkert ikke ham, men han er jo nødt til at give sig på nogen punkter.

Jeg stikker på ingen måde af med barnet , jeg tager det med fordi manden ik ahr nogen muligheder for at hente og bringe , og barnet bestemt ikk er gammelt nok til at fragte og passe sig selv ...

Der udover så har jeg valgt at efter komme hans ønske om at flytte tætter på hans venner og noget af hans familie , det har så gjort at jeg selv bor 250 km væk fra hele min familie , og derfor ikk har noget at fortage mig i hverdagene , og heller ingen og besøge ..

Derfor vælger jeg at besøge min familie den weekend hvor han alligevel skal i byen

Men ja mine graviditets homoner snakker nok os lidt .

Anmeld

23. september 2012

TeamRocket

Kunne i ikke bare besøge hans far sammen, det må jo være jeres barns farfar? Mht bytur lige inden termin, bumbum, det er vel et prioteringsspørgsmål, er det en random tur med gutterne der sagtens kan vente eller er det f.eks en god vens 30års. min mand ville ikke ta afsted hvis det ikke var vigtigt, tilgengæld arbejder min mand i tyskland så det er lidt 50/50 om han når med til fødslen her i dk men hvis jeg begynder at få bare de mindste tegn tar han hjem og så går han på orlov allerede en 14 dage før, selv om jeg nu synes det er noget pylret af ham:-) men umiddelbart forstår jeg ikke jeres forhold, jeg tror ikke jeg ville gide ha børn med en der ikke accepterede og prioterede mig og ungerne som nr 1. Men samtidig går jeg også meget ind for at man ikke skal sidde lårene af hinanden og jeg elsker at besøge min mor uden min mand. Har i overvejet at flytte tættere på dit netværk? Det er ærligtalt dig der skal på barsel det bliver da dødkedeligt uden familie og venner? hvad med at mødes med nogle fra baby? :-)

Anmeld

23. september 2012

Miss Kat

Jeg stikker på ingen måde af med barnet , jeg tager det med fordi manden ik ahr nogen muligheder for at hente og bringe , og barnet bestemt ikk er gammelt nok til at fragte og passe sig selv ...

Der udover så har jeg valgt at efter komme hans ønske om at flytte tætter på hans venner og noget af hans familie , det har så gjort at jeg selv bor 250 km væk fra hele min familie , og derfor ikk har noget at fortage mig i hverdagene , og heller ingen og besøge ..

Derfor vælger jeg at besøge min familie den weekend hvor han alligevel skal i byen

Men ja mine graviditets homoner snakker nok os lidt .

Okay, sorry, jeg misforstod.

Øv altså, det er da heller ikke optimalt at bo så langt væk fra din egen familie... Det gør det bare endnu mere tarveligt, når han så tilsidesætter dig for sin egen. Han trænger til en god, gammeldags røffel! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.