Hmm , nu kommer der lige et brokke indlæg fra mig , et sted skal jeg jo lukke det ud ....
Kender i det hvor i bare har lyst til at lave noget sammen som familie?? - men hvor kæresten åbenbart synes det er mere hyggeligt at sidde hos farmand hele lørdagen , ja det acceptere du så , men så håber du i stedet på lidt hygge søndag , HAAAH snydt såååå meget , ja der synes han da lige han skal hjælpe farmand med at lave nogen hylder ..
øv øv siger jeg bare , vi har intet fortaget os de sidste 2 weekender , jeg røv keder mig simpelthen , jeg går hjemem til hverdag er højgravid med termin om en små 5 uger ca ...
Jeg får selv lov at stå for det store barn i hverdagene , jeg får selv lov at stå for tøjvask, oprydning aftensmad, rengøring osv .. Argh jeg kunne simpelthen rive hår ud af hovedet på mig selv , jeg er sååå indebrændt og gal over at han ALTID priotere farmand højre end os som familie ...
det er sikkert bare homonerne der taler lige nu , men for en i Hel..d hvor det irritere mig idag , jeg har intet lavede den her weekend end tøjvaSK rengøring osv .... det er bare ikk fedt når jeg har brug for at lave lidt andet ..
ydermere så vælger manden fandme og skal i byen 14 dage før termin , det pisser mig helt af , han har 9 måneder at gøre det i , hvorfor såååå lige 14 dage før termin ???
Anmeld