Obs!!! ring ikke tilbage!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

976 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. september 2012

MyLove E

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/2012/09/23/092422 .htm

Pas på der er fup nr der ringer og ligger på med det samme.

LAD VÆR med at ringe tilbage. Det er det de vil ha i skal og så koster det dyrt, meget dyrt ..

De siger det er 3 kunder, men jeg har TDC og de har haft ringet til.mig. Jeg har ikke ringet tilbage. Men pas nu på alle sammen:-)

Men læs ovenstående link...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Clisolka

Tauf skriver:

LAD VÆR med at ringe tilbage. Det er det de vil ha i skal og så koster det dyrt, meget dyrt ..

De siger det er 3 kunder, men jeg har TDC og de har haft ringet til.mig. Jeg har ikke ringet tilbage. Men pas nu på alle sammen:-)

Anmeld

23. september 2012

Nettemor

Det er simpelthen utroligt hvad folk finder på

Anmeld

23. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Tænk at man virkelig ikke har andet at give sig til end at fuppe penge ud af andre mennesker! Dårlig stil til dem 

Anmeld

23. september 2012

Linsi

Tauf skriver:

tak for oplysningen.. det var da godt nok irriterende. Det er ligesom de der der ringer fra uganda, og ghana der siger "hello hello call me i canttt hearrrr youuu"

Anmeld

23. september 2012

Frk-Lotusblomst

De ringede til mig fredag aften efter 22.. De smed på inden min telefon ordentlig begyndte at ringe..Er 3 kunde..

Generelt tager ejg ikke telefonen når det er sådanne numre, ej heller ringer tilbage til dem.. Nogle folk er sku utrolige. TSK!

Anmeld

23. september 2012

Isabella_mor

Min kæreste blev ringet op af et sådant nummer igår. han har sådan noget truecaller på så han kunne se det var et nummer fra litauen.. så han ringede selvfølgelig ikke tilbage.. og de ringede kun EEN gang... sådan noget svineri.!

han er også 3 kunde

Anmeld

23. september 2012

Københavnermor

Godt jeg IKKE ringede tilbage!!!! Har prøvet det 2 gange nu og tænkte bare "hvis det er vigtigt ringer de nok tilbage" - heldigvis for det!

Anmeld

23. september 2012

nilletøz

BådeBøsse mig ogkæresten blev ringet op i morges.. !

Vi har begge Telia.. 

Stakkels dem som ikke tænker over det, og ringer tilbage :-((

Anmeld

23. september 2012

eliasmum

Jeg bev ringet op i fredags og er telenor kunde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.