Suk - nogen gode råd til at neutralisere katteurin???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.793 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. september 2012

klmf

Vores dejlige Maine Coon-dronning har (igen) en UVI og det kommer til udtryk i at hun tisser på gulvet. Man skal jo fortælle mor og far at noget er galt!

Nu har jeg så et trægulv (lige midt i stuen for at det ikke skal være løgn) og en Fatboy der bare stinker af kattepis - som alle jo ved er noget fanden har skabt! Der er forsøgt med universalrengøring med salmiak og flere gange gange gulvvask med brun sæbe. Der lugter stadig....

Har I nogen gode råd?? Har set på zooplus.dk, at man kan købe noget i sprayform, de påstår kan tage stanken - men har nogen af jer prøvet om det virker? Er bange for at det er drønet ned i revnerne i gulvet og så kan jeg jo skrubbe så meget jeg vil ovenpå

Øv øv øv!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Vidunderligeunger

rodalon indendørs. det bleger ikke og neutraliserer lugten.. det er virkelig genialt. vi har brugt det fordi vores ("dumme") kat har tisset på noget af vores tøj og håndklæder.. men den gør det ikk mere

Anmeld

23. september 2012

Clisolka

Vidunderligeunger skriver:

rodalon indendørs. det bleger ikke og neutraliserer lugten.. det er virkelig genialt. vi har brugt det fordi vores ("dumme") kat har tisset på noget af vores tøj og håndklæder.. men den gør det ikk mere

Rodalon ja!! 

Jeg har altid kunnet fjerne lugten ved at bruge rodalon 

Anmeld

23. september 2012

Vidunderligeunger

Babymor2010 skriver:

Rodalon ja!! 

Jeg har altid kunnet fjerne lugten ved at bruge rodalon 

Anmeld

23. september 2012

UnderCover37

Rodalon til brug indendørs - vaske gulvene i det som anvist og din fatboy skal nok tømmes, vaskes også i Rodalon, og ha nyt fyld kunne jeg forestille mig...

Anmeld

23. september 2012

2721

Rodelon på spray, den til lugt er genial

Anmeld

23. september 2012

2721

Ups rodalon

Anmeld

23. september 2012

klmf

He he, der er vist overvældende stemning for Rodalon. Den bliver fluks indkøbt og afprøvet i morgen!!!

Fatboyen er lagt til afluftning i garagen, nu må vi se om vi fik det tørret op inden det trængte ind til fyldet. For det er da ikke helt nemt liiiiiige få sådan en syet sammen igen???

Tak for svarene piger, man kan altid regne med et svar herinde

Anmeld

23. september 2012

2721

lotchen skriver:

He he, der er vist overvældende stemning for Rodalon. Den bliver fluks indkøbt og afprøvet i morgen!!!

Fatboyen er lagt til afluftning i garagen, nu må vi se om vi fik det tørret op inden det trængte ind til fyldet. For det er da ikke helt nemt liiiiiige få sådan en syet sammen igen???

Tak for svarene piger, man kan altid regne med et svar herinde

Synes virkelig du skal kigge på den i spray form. De er så meget letter, bare være sikker på det er den mod lugt

Anmeld

23. september 2012

klmf

Bøllemyr skriver:

Synes virkelig du skal kigge på den i spray form. De er så meget letter, bare være sikker på det er den mod lugt

Tak, den vil jeg prøve Har en 'gammel skade' i køkkenet, som det også skal prøves på. Kan slet ikke forstå jeg ikke selv er kommet i tanke om Rodalon Bruger det jo til så meget andet.... Så er det godt med lidt hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.