Til jer med erfaringer på hormonbehandling ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. september 2012

Viventerjer

Nessie skriver:

Jeg har haft mellem 5-9 æg, og har intet kunnet mærke før til sidst, hvor jeg har følt mig lidt oppustet og tung i underlivet. Ellers kun haft hedeture ved næsespray

Jeg har kun humørsvingninger, men det kan jo lige så godt være pga. Omstændighederne så det må jo være som det nu en gang må være

Mange tak for din tilbagemelding også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Putomanen

Viventerdig skriver:

Bare i orden ..

Endu en tilbagemeldelse som lige får mig ned på jorden igen

Jeg ved det og jeg var ellers lige kommet ind i en god periode, hvor jeg tænkte på en masse andet eller i hvert fald prøvede jeg vil i hvert fald satse på at jeg imorgen får afvide at, det hele bare køre på skinner

Det er rigtig svært at få tankerne over på noget andet. Jeg kender det selv alt for godt 

Jeg håber på en god opdatering i morgen 

Anmeld

23. september 2012

Miss BananaHammock

Viventerdig skriver:

Okay.. Jamen så er det måske ikke helt galt at, jeg ikke syntes jeg kan mærke andet end humørsvingninger 3-4 dage inde i hormonbehandlingen med netop GONAL -F Jeg er også en der erstatter den ene bekymring med den anden bekymring så tolker jo på alt .. Jeg syntes bare det var underligt at, jeg ikke kunne mærke to smertefulde sten i underlivet allerede .. Men det jo det med forventningerne

Tillykke med graviditeten forresten

Kender det godt!

Tusind tak!!

Anmeld

23. september 2012

Viventerjer

Putomanen skriver:

Det er rigtig svært at få tankerne over på noget andet. Jeg kender det selv alt for godt 

Jeg håber på en god opdatering i morgen 

Ja fordi man bliver sku også stresset over at, man ikke skal stresse

Jeg smider lige en forhåbelig god Update imorgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.