Hvad skal i lave i dag:-):-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.247 visninger
32 svar
0 synes godt om
23. september 2012

MyLove E

Ja hvad skal i bruge denne dejlige solskins dag på?:-)

Vi tager et smut ud på spøttrup borg og lader Elias bare piske rundt i parken og finde vandpytter og bare lege:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg er på arbejde  Der er bare SÅ stille i dag, og har slet ikke set nogle  mennesker i 3,5 time

Anmeld

23. september 2012

B&J

her regner det og er gråt... men ud over det sååååå

vi har ordnet fryseren og komfuret og vi skal tage opvasken ja den er nu ikke så slet støvsuge vi har handlet og vasket tøj og jaaa så glæder vi os helt vildt til lille manden kommer hjem igen han har nemlig været på weekend hjemme ved bedste

Anmeld

23. september 2012

4kløver

Her troede jeg vi skulle på langeskovs market. Men manden gider ikke at stå op så jeg har bare været huslig. Og så går jeg en tur med ungerne og ser om der skulle være en and der vil ha brød.

Anmeld

23. september 2012

MyLove E

B&J skriver:

her regner det og er gråt... men ud over det sååååå

vi har ordnet fryseren og komfuret og vi skal tage opvasken ja den er nu ikke så slet støvsuge vi har handlet og vasket tøj og jaaa så glæder vi os helt vildt til lille manden kommer hjem igen han har nemlig været på weekend hjemme ved bedste

Puha så aktive:-):-) Så har i haft kæreste dag:-)

Anmeld

23. september 2012

MyLove E

Jeanne skriver:

Jeg er på arbejde  Der er bare SÅ stille i dag, og har slet ikke set nogle  mennesker i 3,5 time

Det lyder træls. Er du i butik??

Anmeld

23. september 2012

th

skal ud og heppe på kæresten i hca ½ maranton

Anmeld

23. september 2012

MyLove E

4kløver skriver:

Her troede jeg vi skulle på langeskovs market. Men manden gider ikke at stå op så jeg har bare været huslig. Og så går jeg en tur med ungerne og ser om der skulle være en and der vil ha brød.

Her var det mig der ikke ville stå op. Men så vi jeg lov til at sove lidt og så havde mine drenge hentet rundstykker og nutella til mig i mens:-):-)

Anmeld

23. september 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg tager en slapper, efter en laaaaaang nat med Ida!!!!

Så nu ser jeg faktisk lidt frem til at hendes far kommer og skal lege med hende, så jeg lige kan sove lidt

Anmeld

23. september 2012

MyLove E

th skriver:

skal ud og heppe på kæresten i hca ½ maranton

Et hep her fra også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.