Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
dorthemus skriver: God søndagJeg har et problem. Har lige tømt mit kamera (ikke mobil) og der er videoer på også, men de vender forkert...HVORDAN VENDER JEG DEM SÅ JEG IKKE SKAL SIDDE MED HOVEDET PÅ SKRÅ På forhånd tak
God søndagJeg har et problem. Har lige tømt mit kamera (ikke mobil) og der er videoer på også, men de vender forkert...HVORDAN VENDER JEG DEM SÅ JEG IKKE SKAL SIDDE MED HOVEDET PÅ SKRÅ På forhånd tak
Har du Windows Live Movie Maker på din computer?Hvis du har, så åbn videoen i dét program og så er der en rotér-knap du kan bruge
Mussen2 skriver: Det tror jeg sværreikke du kan, du har nok holdt kameraet omvendt da du optog?Ellers er dr vel kun at indstille skærmen ( tror jeg) mens du skal se videoerne og så indstille tilbage når du er færdig. Tror ikke du kan vende dem permanent
Det tror jeg sværreikke du kan, du har nok holdt kameraet omvendt da du optog?Ellers er dr vel kun at indstille skærmen ( tror jeg) mens du skal se videoerne og så indstille tilbage når du er færdig. Tror ikke du kan vende dem permanent
Med Windows Live Movie Maker kan man
Wimmie skriver: Har du Windows Live Movie Maker på din computer?Hvis du har, så åbn videoen i dét program og så er der en rotér-knap du kan bruge
dorthemus skriver: Kan du skære det ud i pap for mig...som hvis du sku forklare en tre årig Og mange tak
Kan du skære det ud i pap for mig...som hvis du sku forklare en tre årig Og mange tak
Du højreklikker på den video du gerne vil have vendt, og så trykker du "Åbn med" og vælger "Windows Live Movie Maker" (hvis du har programmet). Så åbner den videoen og øverst er der to rotér-knapper du kan bruge.
Sådan skal det se ud - har markeret knapperne øverst
Wimmie skriver: Sådan skal det se ud - har markeret knapperne øverst
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128