Køreprøve i morgen grrrrrrr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
12 svar
0 synes godt om
23. september 2012

Unalisa

Så er det i morgen jeg skal op og er rent ud sagt skide nervøøøøs jeg vil virkelig ikke dumpe .. Gode råd og krydsede fingre modtages gerne Og hvordan gik din køreprøve i sin tid? Bestod du 1.gang , hvis ikke hvad dumpede du på???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. september 2012

Solstrålebørn

Unalisa skriver:

Så er det i morgen jeg skal op og er rent ud sagt skide nervøøøøs jeg vil virkelig ikke dumpe .. Gode råd og krydsede fingre modtages gerne Og hvordan gik din køreprøve i sin tid? Bestod du 1.gang , hvis ikke hvad dumpede du på???

Jeg dumpede første gang, pga stor nervøsitet, gik i stå 2-3 gange, den sagkyndige skulle klodse bremsen (Det dumper man også på her hvor jeg bor). Holdte ikke tilbage for en fodgængere... 

Min erfaring siger for mit vedkommende, at når jeg er skide hamrende nervøs, så har jeg meget svært ved at bestå... Bestod dagen efter... 

Anmeld

23. september 2012

MyLove E

Unalisa skriver:

Jeg dumpe også første gang på grund af nervøsitet. Gik i stå.midt i et stort kryds og kunne ikke komme i gang igen:-(

Anden gang sagde jeg til mig selv at jeg jo bare skulle ud og køre så nu skulle jeg slappe af. Og bum så fik jeg det:-)

Men slap af og sig til dig selv at du jo bare skal ud og køre :-):-):-)

Held og lykke :-)

Anmeld

24. september 2012

Unalisa

Tak piger Så er det i dag , har været vågen siden 05:30 selvom jeg ikke skal noget nu, men er så Vågen som man kan være og nervene er PÅ! Men intet at være nervøs over , I know I Can dó it !!!!!

Anmeld

24. september 2012

Unalisa

Tauf skriver:

Jeg dumpe også første gang på grund af nervøsitet. Gik i stå.midt i et stort kryds og kunne ikke komme i gang igen:-(

Anden gang sagde jeg til mig selv at jeg jo bare skulle ud og køre så nu skulle jeg slappe af. Og bum så fik jeg det:-)

Men slap af og sig til dig selv at du jo bare skal ud og køre :-):-):-)

Held og lykke :-)

Jeps være er det ikke end at man bare skal ud og køre

Anmeld

24. september 2012

bobbles

Unalisa skriver:

Jeg var oppe den 19 september og dumpede. Skal op igen den 4 okt men du skal ikke være trist hvis du dumper det er der mange der gør første gang..

Anmeld

24. september 2012

B&J

jeg krydser alle mine finger for dig

Anmeld

24. september 2012

HeidiØ

for dig.

Jeg bestod selv føste gang, da jeg ik styr på mine nerver

Men tænk på der er maaaange der dumper første gang, så det er bestemt ingen skam

Anmeld

24. september 2012

FrkZier

Unalisa skriver:

99% af dem jeg kender der dumpede første gang var det udelukkende pga. nervøsitet - så prøv at slappe så meget af som overhovedet muligt

Anmeld

24. september 2012

Unalisa

FrkZier skriver:

99% af dem jeg kender der dumpede første gang var det udelukkende pga. nervøsitet - så prøv at slappe så meget af som overhovedet muligt

Øøv væv dumpede pga. Nervøsitet og parlelparking

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.