Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
I dag er det 1 år siden, at Celino og Gabriel kom til verden Har haft den store oplevelse at være med til Deres dåb
Stort tillykke med dagen I skønne drenge
Og selvfølgelig også et tillykke til Jeres skønne mor og far - håber I alle 4 får en hyggelig dag
Håber vi snart kan komme forbi og fejre Jer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke til dem
Nadia&Daniel skriver: I dag er det 1 år siden, at Celino og Gabriel kom til verden Har haft den store oplevelse at være med til Deres dåb Stort tillykke med dagen I skønne drenge Og selvfølgelig også et tillykke til Jeres skønne mor og far - håber I alle 4 får en hyggelig dag Håber vi snart kan komme forbi og fejre Jer
Åhhhh hvor er du bare skøn, søde. Mange tak.
Vi har haft en dejlig dag. Dog med lille celino med lungebetændelse. Men heldigvis ikke videre mærket af det.
De har fået masser af gode gaver og har fået lov til at rode i hver deres lagkage.
Mor og far kan dog ikke helt forstå, hvor året er blevet af. Jeg synes det var igår, jeg sagde " jeg kan og vil ikke mere" på fødestuen.
Tak for du tænker på os. Ja, vi må lige finde en dag.
rikkeregnbue skriver: Tillykke til dem
Mange tak, søde. Vi har haft en skøn dag, dog med en syg lille celino. Men han tog det i stiv arm med kage og kakao.
twinny skriver: Mange tak, søde. Vi har haft en skøn dag, dog med en syg lille celino. Men han tog det i stiv arm med kage og kakao.
Øv søde! Men dejligt at kakao og kage kunne hjælpe lidt
Tilykke med dem !!!!
Tillykke med jeres allerførste fødselsdag drenge
LouiseRH skriver: stort tillykke med dem
stort tillykke med dem
Mange tak.
rikkeregnbue skriver: Øv søde! Men dejligt at kakao og kage kunne hjælpe lidt
hihi.. altid.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128