jeg er bare så stolt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

399 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2012

MorTilMalene

min store pige er begyndt at sove i junior seng

troede jeg skulle ligge hende ind i seng 100 gange den første nat.. men næææh hun lagde sig pænt ned og forklarede at store piger sover i storpigeseng.. sååå sejt!!! måtte lige blære mig lidt..

har fået afvide jeg snkker for meget om hende.. man kan jo ikke lade være altså.. hehe godaften alle dejlige mennesker herinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

CS

MorTilMalene skriver:

troede jeg skulle ligge hende ind i seng 100 gange den første nat.. men næææh hun lagde sig pænt ned og forklarede at store piger sover i storpigeseng.. sååå sejt!!! måtte lige blære mig lidt..

har fået afvide jeg snkker for meget om hende.. man kan jo ikke lade være altså.. hehe godaften alle dejlige mennesker herinde

uhhh drømme scene  Hvor gammel er hun ? Bliver nysgerrig, har selv en datter og overvejer storpige seng

Anmeld

2. oktober 2012

MorTilMalene

Hun er 23 måneder. :-)

Anmeld

2. oktober 2012

sne190810

Det er det samme med min datter.
Hun har ikke juniorseng endnu, men får tit lov til at falde i søvn og sove i min seng.

Jeg har nu puttet hende i min seng 7-8 gange hvor jeg bare har lagt hende, kysset og sagt godnat, sørget for natlampen var tændt, lukket døren halvtnæsten i og gik ind i stuen.

Jeg sad faktisk og ventede på hvornår hun kom listende ind på hendes små fødder, de første 1-2 aftenener. Men hun lagde sig bare til at sove

Hun er SÅ dygtig, men tænker at det sagtens kan vende på et tidspunkt. Så lige nu nyder jeg det bare

Anmeld

3. oktober 2012

Clisolka

MorTilMalene skriver:

Ej hvor godt! Sikke en stor pige 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.