Hey Girls...
Der er ingen i min omgangskreds der ved, at jeg og min mand går med den tanke om at få nr. 2. - Derfor er jeg anonym

Men det slog mig den ene dag, at det ikke er så ligetil alligevel.. jeg havde tænkt, at nu stopper jeg bare med p-piller, og så kommer det når det kommer (sidste gang gik der et år)...
Mit problem er, jeg får lykkepiller... ikke en ret høj dosis... men alligevel nok til at holde mit overskud oppe

et eller andet sted, føler jeg ikke jeg er klar på at trappe ud af dem før jeg er færdig med at læse (færdig til juni 2013)... men der ville jeg jo egentlig gerne være lidt gravid... eller... hmm
Vil gerne have barn... men hvad pokker stiller jeg op med de lykkepiller?
Jeg har en depression pga. de høje krav der er i forbindelse med min uddannelse (kommer undervejs - vil ikke uddybe da det kan specificere hvem jeg er)... Derfor tør jeg ikke bare smide dem mens jeg stadig læser... for hvad hvis det kommer tilbage?
åhh.. hvad tænker i?
Skal jeg prøve at snakke med lægen og måske prøve at trappe mig selv ud, og se hvad der sker?
Eller skal jeg bare "lade som ingenting", og så smide dem hvis jeg bliver gravid?
Aj, lad mig høre jeres tanker, meninger, erfaringer...
Tusind tak!
Anmeld