kan det være graviditet...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen..
Vi herhjemme forsøger at gøre prinsessen til storesøster, og jeg havde sidste mens d. 6 september.. kan det virkelig passe at jeg allerede kan have graviditet symptomer allerede?? Jeg har kvalme, ondt i underlivet og føler mig oppustet.. i følge terminsberegner skal jeg nu være i uge 2+2 hvis jeg er gravid.. men kan det virkelig passe at jeg allerede nu har symptomer..? Eller er min krop bare mærkelig.. jeg er forvirret.... knus herfra og god weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

VØS

Anonym skriver:

Hej alle sammen..
Vi herhjemme forsøger at gøre prinsessen til storesøster, og jeg havde sidste mens d. 6 september.. kan det virkelig passe at jeg allerede kan have graviditet symptomer allerede?? Jeg har kvalme, ondt i underlivet og føler mig oppustet.. i følge terminsberegner skal jeg nu være i uge 2+2 hvis jeg er gravid.. men kan det virkelig passe at jeg allerede nu har symptomer..? Eller er min krop bare mærkelig.. jeg er forvirret.... knus herfra og god weekend

Jeg ville tro at det var lige lovlig tidligt.
Kan det ikke være din ægløsning du kan mærke?
Ægløsningen ligger normalt omkring 2+0, men man skal jo aldrig sige aldrig
Held og lykke med projekt lillebror/lillesøster

Anmeld

22. september 2012

Anonym trådstarter

Jo det er muligt.. jeg har bare aldrig haft det sådan under ægløsning før, så derfor undre det mig meget... jeg er spændt på at se om mens kommer vi ønsker os bare så højt en lillesøster eller lillebror til prinsessen =)

Anmeld

23. september 2012

VØS

Anonym skriver:

Jo det er muligt.. jeg har bare aldrig haft det sådan under ægløsning før, så derfor undre det mig meget... jeg er spændt på at se om mens kommer vi ønsker os bare så højt en lillesøster eller lillebror til prinsessen =)

Håber da for jer at det er graviditet
Du må lige give en Update senere, om i er under lykkelig omstændigheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.