Gamle film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. september 2012

M&F&C

Hvad foretrækker I? - og ikke mindst hvad foretrækker jeres barn/børn?  

Herhjemme ELSKER min datter de gamle film - her tænker jeg f.eks. på de gamle/originale ''Min søsters børn'', ''Far til fire'' osv.  Hun gider faktisk slet ikke at se de nye film der konstant kommer med bl.a. de nævnte, og de kan slet ikke holde hendes opmærksomhed, hvor hun derimod er fuldt optaget af de gamle film.

Jeg tænker, om det mon er noget hun har fra sin mor.... for jeg gider bestemt heller ikke sidde og se de platte, nye udgaver. Men kan snildt lokkes til at se de gamle film man har set de første 100 gange  

Blot en tanke herfra, nu hvor vi lige har sat os til at hygge med ''Far til fire i sneen'' inden tøsen skal ind og putte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)

Hvad foretrækker I? - og ikke mindst hvad foretrækker jeres barn/børn?  

Herhjemme ELSKER min datter de gamle film - her tænker jeg f.eks. på de gamle/originale ''Min søsters børn'', ''Far til fire'' osv.  Hun gider faktisk slet ikke at se de nye film der konstant kommer med bl.a. de nævnte, og de kan slet ikke holde hendes opmærksomhed, hvor hun derimod er fuldt optaget af de gamle film.

Jeg tænker, om det mon er noget hun har fra sin mor.... for jeg gider bestemt heller ikke sidde og se de platte, nye udgaver. Men kan snildt lokkes til at se de gamle film man har set de første 100 gange  

Blot en tanke herfra, nu hvor vi lige har sat os til at hygge med ''Far til fire i sneen'' inden tøsen skal ind og putte

Olivia fortrækker ikke noget endnu, hun er jo også kun 6mdr

Men hun skal helt sikkert se de gamle 'mine søsters børn' og 'far til fire'. Der er ikke noget mere hyggeligt end det ! Vi ejer også dirch passer film, og andre gamle klassikere herhjemme - men har selvfølgelig også nye film

Ville nok sige at jeg kan li' en 'blandet pose', kommer an på humøret om jeg vil se en ældre eller nyere film.

Men en søndag eftermiddag, med regn, lyn & torden, nybagte boller og varm kakao - SÅ kører de ældre film

Edit: men kan ikke forstå, hvorfor de skal lave nye versioner af 'min søsters børn' - sådan nogle klassikere rører man bare ikke ved !

Anmeld

22. september 2012

Tip!

Min søn gider ikke se andre end de gamle film.. De nye., Næhh.. De fanger ham ikke.. 

Kh moderen, som kørte byen tyndt igår i regnvejr for at finde en hel bestemt min søsters børn film.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.