Barnepige i og omkring Hadsten og omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.065 visninger
7 svar
2 synes godt om
22. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Hej alle.

Jeg mangler en barnepige til mine unger på henholdsvis 3 år og 7 mdr.

Vi bor i Hadsten, og jeg kender desværre ingen, der har teenagedøtre/selv bruger en barnepige udover familien.

Er der evt nogen af jer, der kender en god, pålidelig ung pige, som ville kunne hjælpe mig i ny og næ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. september 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
24. september 2012

hende-nanna

PT skriver:

Hej alle.

Vi bor i Hadsten, og jeg kender desværre ingen, der har teenagedøtre/selv bruger en barnepige udover familien.

Er der evt nogen af jer, der kender en god, pålidelig ung pige, som ville kunne hjælpe mig i ny og næ?

På forhånd tak

Nu bor jeg ikke omkring Hadsten, så kan desværre ikke hjælpe dig med at anbefale en, men tænkte, at der måske hænger sedler i vuggestuer, børnehaver osv. i din by, hvor ungdomsskolen har uddannet barnepiger? 

Anmeld

25. september 2012

PT

Profilbillede for PT
nannafrederiksen skriver:

Nu bor jeg ikke omkring Hadsten, så kan desværre ikke hjælpe dig med at anbefale en, men tænkte, at der måske hænger sedler i vuggestuer, børnehaver osv. i din by, hvor ungdomsskolen har uddannet barnepiger? 

Tak for svar

Jo, jeg må prøve med nogle sedler

Anmeld

25. september 2012

hende-nanna

PT skriver:

Tak for svar

Jo, jeg må prøve med nogle sedler

Jeg ved i hvert fald at der i mit område hænger mange som søger jobbet som barnepige, men ingen som tilbyder det - så det tror jeg helt sikkert du nok skal få respons på! 

Anmeld

25. september 2012

M (:

PT skriver:

Hej alle.

På forhånd tak

Hvor gammel tænker du pigen skal være? Hvor skal det være henne? Hvor mange timer om ugen/måneden? Er det aftener eller primært weekender?

Anmeld

18. oktober 2012

Stephanie L. Frandsen

Hej 

jeg hedder Stephanie, og er 13år, næsten 14år  og jeg kunne godt tænke mig et job, dom barnepige, jeg bor selv i Hadsten, og er vosket op her. Jeg har selv en niece på 2år, og en lille nevø på næsten 1år, så jeg har lidt erfaring 

- håber at høre fra dig 

Anmeld

5. november 2012

Pernille17

Haalløj Jeg er en pige på 17, jeg har en mor som er dagplejer og har været det siden jeg selv blev født, så jeg er vant til små børn, ville egentlig bare lige høre om du har fundet en til at passe dine børn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.