Væske i ørene - hvordan??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

FamilenStorm

dorthemus skriver:

Man skal ikke have en henvisning

Oki, vi var lidt i tvivl nemlig, fordi vi jo bare selv ringer, da vi har lidt fordel af at det er svigermors gamle arbejdsplads..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

dorthemus

Babymor2010 skriver:

De sagde også at det ikke skulle være lige nu, men først omkring 3-års alderen, men de ville have talepædagogen kom og kiggede på hende. De vil komme det i forkøbet  Armen vi fik en masse informationer på det møde

Super, jamen så er det jo bare om at få bestilt en tid - de kan vel godt have lange ventetider? 

Din datter er kun 1,5 år så jeg synes de overreagerer lidt prøv at læse inde på www.solis.dk som er en talepædagogs hjemmeside så kan du læse hvad der forventes af et barn på halvandet og husk så at der er forskel på børn...det bør din institution også vide

Start med at få hende tjekket ved en ørelæge

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

Din datter er kun 1,5 år så jeg synes de overreagerer lidt prøv at læse inde på www.solis.dk som er en talepædagogs hjemmeside så kan du læse hvad der forventes af et barn på halvandet og husk så at der er forskel på børn...det bør din institution også vide

Start med at få hende tjekket ved en ørelæge

Nej nej, hun fylder 2 i næste måned  De viste os en pæn kurve, hvor hun er under middel - hun har et sprog som en på 15 mrd.

Men ja, jeg vælger at få tjekket hendes ører - det var de meget obs på skulle gøres så hurtigt som muligt 

Anmeld

22. september 2012

dorthemus

Babymor2010 skriver:

Nej nej, hun fylder 2 i næste måned  De viste os en pæn kurve, hvor hun er under middel - hun har et sprog som en på 15 mrd.

Okay jeg så forkert ...men børn er som sagt forskellige og nogle gange er det noget med ørene og så skal det selvfølgelig rettes. Min datter er 2,4 og hun snakker heller ikke i sætninger men det begynder at komme så småt nu hvor der ikke længere er væske. Jeg insisterede selv på at hun blev tjekket på Bispebjerg Hospital men fordi der er så lang ventetid så var det begyndt at komme og der er ikke længere problemer. Nu skal hun bare have indhentet det forsinkede

Anmeld

22. september 2012

dorthemus

Babymor2010 skriver:

Men ja, jeg vælger at få tjekket hendes ører - det var de meget obs på skulle gøres så hurtigt som muligt 

Og så er den hjemmeside altså rigtig god

Anmeld

22. september 2012

Clisolka

dorthemus skriver:

Okay jeg så forkert ...men børn er som sagt forskellige og nogle gange er det noget med ørene og så skal det selvfølgelig rettes. Min datter er 2,4 og hun snakker heller ikke i sætninger men det begynder at komme så småt nu hvor der ikke længere er væske. Jeg insisterede selv på at hun blev tjekket på Bispebjerg Hospital men fordi der er så lang ventetid så var det begyndt at komme og der er ikke længere problemer. Nu skal hun bare have indhentet det forsinkede

Ja børn er nemlig meget forskellige - de glemmer også engang imellem at hun er enebarn  Men de var meget efter os i torsdags, så vi fik en masse informationer. Selvfølgelig skal vi have tjekket ørene  hvis der viser sig at være noget 

Forresten tak for linket - og tak for dine svar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.