Mund, fod og håndsyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Meilby

Hej piger! 

Vi har haft Phillip hjemme siden tirsdag med mund, fod og håndsyge.. Han har ikke været vildt plaget af det andet en lidt feber og nedsat appetit de første dage.. Han har ikke rigtig bylder på prikkerne, og jeg er derfor nu i tvivl om han stadig smitter? Vi skal til barnedåb imorgen, men er nu i tvivl om vi skal tage ham med :/ Jeg har skrevet til dem der holder barnedåb og de siger at vi må gerne må tage ham med for deres skyld, og at der kommer mange små børn, så er sådan i tvivl :/ Han er helt frisk ud over de knopper han har sim hovedsageligt er på hælene.. Det ene sted på nettet står at det smitter inden det bryder ud og det andet sted at smitten først er slut når bylderne er væk, så i princippet burde han jo ikke smitte mere.. Hvad ville i gøre? Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

B&J

jeg er ked af det jeg ville nok blive hjemme

for det smitter som en i helvede... og det kan vare op til en uge er spænt på om vores dreng får det for en i hans dp har nemlig haft det og han blev smit hjem til det hele er væk

Anmeld

22. september 2012

Meilby

Slet ikk andre der har erfaringer eller lignende?

Anmeld

22. september 2012

Meilby

B&J skriver:

jeg er ked af det jeg ville nok blive hjemme

for det smitter som en i helvede... og det kan vare op til en uge er spænt på om vores dreng får det for en i hans dp har nemlig haft det og han blev smit hjem til det hele er væk

Årh øv Dagplejen må faktisk ikke sende børnene hjem, når embedslægen ikke råder til det.. Vi fik af vide i vuggestuen der ingen regler er, og at det smitter inden det bryder ud så de andre børn sådan set er smittede.. Men andre steder står noget andet Er helt i vildrede - vil jo så gerne have ham med

Anmeld

22. september 2012

B&J

Meilby skriver:

Årh øv Dagplejen må faktisk ikke sende børnene hjem, når embedslægen ikke råder til det.. Vi fik af vide i vuggestuen der ingen regler er, og at det smitter inden det bryder ud så de andre børn sådan set er smittede.. Men andre steder står noget andet Er helt i vildrede - vil jo så gerne have ham med

okay det viste jeg ikke men det gjorde vores og syntes endelig det er okay og håber vores dreng slipper uden om.. for lyder ikke så behaligt

men de siger jo voksende ikke kan få det men ja du må jo ringe og spør dem der skal holde barnedåb om de syntes det er okay og det evt kan smitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.