Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
cecilie1984 skriver: jeg har vasket Thea bamsen på 30 grader
jeg har vasket Thea bamsen på 30 grader
okaj, fordi tvivlede lidt på om han kunne tåle kogevask Så får man nok en mini-bjørn
Bare fedt at der er både en Theo og Thea, så jeg må gå ud fra Thea har lyserødt armbånd på hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
cecilie1984 skriver: KAN DEN VASKES I MASKINE? DER STÅR PÅ DEN KAN VASKES PÅ OVERFLADEN MEN MIN DATTER HAR LAGT MED DEN MENS HUN HAR LIGGET MED SIN SUTTEFLASKE OG NU ER DER LIGESOM STØRKNET MÆLK I PELSEN...
KAN DEN VASKES I MASKINE?
DER STÅR PÅ DEN KAN VASKES PÅ OVERFLADEN
MEN MIN DATTER HAR LAGT MED DEN MENS HUN HAR LIGGET MED SIN SUTTEFLASKE OG NU ER DER LIGESOM STØRKNET MÆLK I PELSEN...
Vores THEO er vasket mange gange i maskinen og den bliver så flot hvid igen... Så ind i vaskemaskinen med jeres... Majbritt
kesuh skriver: okaj, fordi tvivlede lidt på om han kunne tåle kogevask Så får man nok en mini-bjørn Bare fedt at der er både en Theo og Thea, så jeg må gå ud fra Thea har lyserødt armbånd på hehe
Det har hun, vi har 6 stk
Laulund87 skriver: Det har hun, vi har 6 stk
hvorfor i alverden 6 stk
twinboys skriver: Vores THEO er vasket mange gange i maskinen og den bliver så flot hvid igen... Så ind i vaskemaskinen med jeres... Majbritt
takker mange gange
cecilie1984 skriver: hvorfor i alverden 6 stk
Ja man får jo en når man har været i narkose og det har min datter været mange gange, hun har så også fået andre ting for vi gad ikke have så mange ens bamser.
Laulund87 skriver: Ja man får jo en når man har været i narkose og det har min datter været mange gange, hun har så også fået andre ting for vi gad ikke have så mange ens bamser.
ja min datter fik den også da hun var i narkose, troede bare ik man fik en mere hvis man skulle flere gange, men tage den med hjemmefra
cecilie1984 skriver: ja min datter fik den også da hun var i narkose, troede bare ik man fik en mere hvis man skulle flere gange, men tage den med hjemmefra
Nej man får en hver gang Eller noget andet legetøj hvis ikke man vil have en Theo eller Thea. Det er jo fordi man har været dygtig og så er det måske ligt kedeligt bare at tage det med man fik gangen før
Laulund87 skriver: Nej man får en hver gang Eller noget andet legetøj hvis ikke man vil have en Theo eller Thea. Det er jo fordi man har været dygtig og så er det måske ligt kedeligt bare at tage det med man fik gangen før
du har da helt ret
nå min skal til at i tørretumbleren nu
cecilie1984 skriver: du har da helt ret nå min skal til at i tørretumbleren nu
Håber den er blevet ren og fin
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128