Til jer hvis børn har thea bamsen fra tryg fonden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. september 2012

kesuh

cecilie1984 skriver:

jeg har vasket Thea bamsen på 30 grader

okaj, fordi tvivlede lidt på om han kunne tåle kogevask Så får man nok en mini-bjørn

Bare fedt at der er både en Theo og Thea, så jeg må gå ud fra Thea har lyserødt armbånd på hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

twinboys

cecilie1984 skriver:

KAN DEN VASKES I MASKINE?

DER STÅR PÅ DEN  KAN VASKES PÅ OVERFLADEN

MEN MIN DATTER HAR LAGT MED DEN MENS HUN HAR LIGGET MED SIN SUTTEFLASKE OG NU ER DER LIGESOM STØRKNET MÆLK I PELSEN...

Vores THEO er vasket mange gange i maskinen og den bliver så flot hvid igen... Så ind i vaskemaskinen med jeres... Majbritt

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

kesuh skriver:

okaj, fordi tvivlede lidt på om han kunne tåle kogevask Så får man nok en mini-bjørn

Bare fedt at der er både en Theo og Thea, så jeg må gå ud fra Thea har lyserødt armbånd på hehe

Det har hun, vi har 6 stk

Anmeld

22. september 2012

cecilie1984

Laulund87 skriver:

Det har hun, vi har 6 stk

hvorfor i alverden 6 stk

Anmeld

22. september 2012

cecilie1984

twinboys skriver:

Vores THEO er vasket mange gange i maskinen og den bliver så flot hvid igen... Så ind i vaskemaskinen med jeres... Majbritt

takker mange gange

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

cecilie1984 skriver:

hvorfor i alverden 6 stk

Ja man får jo en når man har været i narkose og det har min datter været mange gange, hun har så også fået andre ting for vi gad ikke have så mange ens bamser.

Anmeld

22. september 2012

cecilie1984

Laulund87 skriver:

Ja man får jo en når man har været i narkose og det har min datter været mange gange, hun har så også fået andre ting for vi gad ikke have så mange ens bamser.

ja min datter fik den også da hun var i narkose, troede bare ik man fik en mere hvis man skulle flere gange, men tage den med hjemmefra

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

cecilie1984 skriver:

ja min datter fik den også da hun var i narkose, troede bare ik man fik en mere hvis man skulle flere gange, men tage den med hjemmefra

Nej man får en hver gang Eller noget andet legetøj hvis ikke man vil have en Theo eller Thea. Det er jo fordi man har været dygtig og så er det måske ligt kedeligt bare at tage det med man fik gangen før

Anmeld

22. september 2012

cecilie1984

Laulund87 skriver:

Nej man får en hver gang Eller noget andet legetøj hvis ikke man vil have en Theo eller Thea. Det er jo fordi man har været dygtig og så er det måske ligt kedeligt bare at tage det med man fik gangen før

du har da helt ret

nå min skal til at i tørretumbleren nu

Anmeld

22. september 2012

Laulund87

cecilie1984 skriver:

du har da helt ret

nå min skal til at i tørretumbleren nu

Håber den er blevet ren og fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.