Gavekort til fx Mathas, selv en ældre dame synes altid godt om en duft eller lidt lækkert til huden.
Fx gavekort til Interflora, så hun selv kan købe en buket når hun synes.
Da min den ældstes farmor blev 90 sidste år, fik hun et gavekort til den lokale blomsterbutik, og hun blev enormt glad for det. Hun fik jo tonsvis af blomster til selve fødselsdagen, men hun brugte sit gavekort, da hun nåede jul og købte sig så nogle flotte julestjerner og en juledekoration, og havde på den måde meget glæde af det.
Gavekort til musik. Mange ældre er glade for musik, så det går man ikke skævt af.
Eller køb et pænt fad og pynt det med nogle blomster, fx brændende kærlighed, lys, servietter, måske lidt chokolade eller andet hun kan lægge i skabet til en anden lejlighed, og pak det så ind i klar folie og bindt det op med silkebånd, der matcher farven på fadet, lys og servietter.
En fin gaveæske med brevpapir, kort og kuverter kan man også altid bruge, når man er i den alder (min egen mor er 77 år, så jeg er i skarp træning mht hvad damer i den alder kan lide)
Et sæt med kuglepen og blyant, som er til at holde på for ældre fingre.
Eller en lækker undertrøje med lidt diskret blondekant og ikke for smalde stropper.
Et sæt lækkert sengetøj eller en pæn ny dug, kan også altid bruges, for i den alder får man ikke den slags så tit, så det man har, er faktisk ofte ret forvasket.
God fornøjelse

Kærligst
Sussie