70 års fødselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.760 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. september 2012

Matrem

jeg mangler lige et super godt råd!

Jeg skal snart til 70 års fødselsdagsfest, men aner ikke hvad jeg skal give hende i gave???

Hvad pokker køber man en frisk dame på 70, der i forvejen ejer alting og ingenting mangler??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. september 2012

SussieThyssen

Gavekort til fx Mathas, selv en ældre dame synes altid godt om en duft eller lidt lækkert til huden.

Fx gavekort til Interflora, så hun selv kan købe en buket når hun synes.
Da min den ældstes farmor blev 90 sidste år, fik hun et gavekort til den lokale blomsterbutik, og hun blev enormt glad for det. Hun fik jo tonsvis af blomster til selve fødselsdagen, men hun brugte sit gavekort, da hun nåede jul og købte sig så nogle flotte julestjerner og en juledekoration, og havde på den måde meget glæde af det.

Gavekort til musik. Mange ældre er glade for musik, så det går man ikke skævt af.

Eller køb et pænt fad og pynt det med nogle blomster, fx brændende kærlighed, lys, servietter, måske lidt chokolade eller andet hun kan lægge i skabet til en anden lejlighed, og pak det så ind i klar folie og bindt det op med silkebånd, der matcher farven på fadet, lys og servietter.

En fin gaveæske med brevpapir, kort og kuverter kan man også altid bruge, når man er i den alder (min egen mor er 77 år, så jeg er i skarp træning mht hvad damer i den alder kan lide)

Et  sæt med kuglepen og blyant, som er til at holde på for ældre fingre.

Eller en lækker undertrøje med lidt diskret blondekant og ikke for smalde stropper.

Et sæt lækkert sengetøj eller en pæn ny dug, kan også altid bruges, for i den alder får man ikke den slags så tit, så det man har, er faktisk ofte ret forvasket.

God fornøjelse

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. september 2012

maria_wlt

Lækre duft og creme kan en frisk dame ALTID bruge

Køb en kurv og put lidt lækkert i

Anmeld

22. september 2012

Ciss

Gavekort på oplevelser af den ene eller anden art.

Billetter til noget i hendes interessefelt.

Bøger.

Anmeld

22. september 2012

Mettefpigen

maria_wlt skriver:

Lækre duft og creme kan en frisk dame ALTID bruge

Køb en kurv og put lidt lækkert i

det gjorde vi til en mands fødselsdag, (vi puttede bare rødvin, chokolade mm i morgen) og det var han super glad for :-)

Anmeld

22. september 2012

BabyMus

Oplevelser.

Det gav vi min mormor da hun fyldte 70 for to år siden. En oplevelse i hver måned det næste år, sådan at hendes fødseldag varerde et helt år. Det blev hun smadder glad for og bliver ved med at tale om det. (:

Anmeld

23. september 2012

Matrem

SussieThyssen skriver:

Gavekort til fx Mathas, selv en ældre dame synes altid godt om en duft eller lidt lækkert til huden.

Fx gavekort til Interflora, så hun selv kan købe en buket når hun synes.
Da min den ældstes farmor blev 90 sidste år, fik hun et gavekort til den lokale blomsterbutik, og hun blev enormt glad for det. Hun fik jo tonsvis af blomster til selve fødselsdagen, men hun brugte sit gavekort, da hun nåede jul og købte sig så nogle flotte julestjerner og en juledekoration, og havde på den måde meget glæde af det.

Gavekort til musik. Mange ældre er glade for musik, så det går man ikke skævt af.

Eller køb et pænt fad og pynt det med nogle blomster, fx brændende kærlighed, lys, servietter, måske lidt chokolade eller andet hun kan lægge i skabet til en anden lejlighed, og pak det så ind i klar folie og bindt det op med silkebånd, der matcher farven på fadet, lys og servietter.

En fin gaveæske med brevpapir, kort og kuverter kan man også altid bruge, når man er i den alder (min egen mor er 77 år, så jeg er i skarp træning mht hvad damer i den alder kan lide)

Et  sæt med kuglepen og blyant, som er til at holde på for ældre fingre.

Eller en lækker undertrøje med lidt diskret blondekant og ikke for smalde stropper.

Et sæt lækkert sengetøj eller en pæn ny dug, kan også altid bruges, for i den alder får man ikke den slags så tit, så det man har, er faktisk ofte ret forvasket.

God fornøjelse

Kærligst
Sussie

super gode ideer! 1000 tak!

dem vil jeg helt sikkert kigge lidt nærmere på

Anmeld

23. september 2012

Matrem

BabyMus skriver:

Oplevelser.

Det gav vi min mormor da hun fyldte 70 for to år siden. En oplevelse i hver måned det næste år, sådan at hendes fødseldag varerde et helt år. Det blev hun smadder glad for og bliver ved med at tale om det. (:

hvor er det bare en god gave!!! sikke en god ide!! det vil jeg helt sikkert også have med i overvejelserne

Anmeld

24. september 2012

B&J

nu ved jeg slet ikke hvor godt du kender hende... men hvis du kender hende godt er et billede altså fantastisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.