Ægløsning (et lidt mærkeligt spørgsmål)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. september 2012

lau85

Hej

Nyt medlem herinde

Jeg stoppede med p-piller okt/nov 2011, og har første gang opleveret min anden ægløsning siden, men ved hjælp af hormonpiller...

Mit spørgsmål lyder:
Hvis ægget er så uheldige ikke at blive befrugte bliver det ført ud via. skeden, men i hvilken "tilstand" - er det ligesom en slim klat eller hvordan har oplevet det?

Jeg er blot nysgerrig, fordi jeg har fået bekræftet via. en blodprøve, at jeg har haft ægløsningen, men  for at heldet er med os, da jeg ikke har opleveret noget endnu...

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

**Ønskebabyen

lau85 skriver:

Hej

Nyt medlem herinde

Jeg stoppede med p-piller okt/nov 2011, og har første gang opleveret min anden ægløsning siden, men ved hjælp af hormonpiller...

Mit spørgsmål lyder:
Hvis ægget er så uheldige ikke at blive befrugte bliver det ført ud via. skeden, men i hvilken "tilstand" - er det ligesom en slim klat eller hvordan har oplevet det?

Jeg er blot nysgerrig, fordi jeg har fået bekræftet via. en blodprøve, at jeg har haft ægløsningen, men  for at heldet er med os, da jeg ikke har opleveret noget endnu...

Håber I vil dele jeres erfaringer med mig

Hvis ægget ikke bliver til noget, vil jeg da mene det kommer ud i form af mens?

Anmeld

21. september 2012

Stivdie

**Ønskebabyen skriver:

Hvis ægget ikke bliver til noget, vil jeg da mene det kommer ud i form af mens?

Ja, jeg ville også mene at ægget udskilles ved mens.

Anmeld

21. september 2012

pcoramt

Det kommer bare i form af mens.. Jeg er sammme situation, på pergotime, har testet positiv flere gange.. Men intet resultat, kun mens..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.