Når 1+1 ikke er = 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. september 2012

bette bebs

Når vi har købt nyt hus, skal rejse eller andre lidt større ting, så kan jeg godt lide at lave lister. Så jeg har styr på det hele og det giver mig en fantastisk ro.
I disse situationer er 1+1 altid lig 2, det er skønt.
Men så gik vi i gang med PB og nu er 1+1 = 1½ eller 7 eller 13, det er i hvert fald aldrig = 2! Hvad f.... sker der lige for det! Da vi besluttede at nu skulle det være ang PB, så læste jeg ALT jeg kunne finde om PB på nettet og hov, det gælder jo ikke bare om at knalde på livet løs, så man gravid og 9 mdr senere får man en skøn unge. Næ, nej nu er der ÆL og masser af der er symptomer (som forøvrigt er ens for både mens, ÆL OG når man er gravid) og masser af venten og g-tests
Når (og hvis) man så endelig bliver gravid, så er der squ også noget der hedder BIO, SA og MA

Og så er det f... op på hesten (eller pinden/kæppen, om i vil) igen
Jeg er en af de 20% der er blevet slået tilbage til start, graviditen endte i bio (eller det går jeg stærkt ud fra, da hcg kun er på 5). Men jeg ved nu, at jeg kan blive gravid, så det er jeg lykkelig for.

Det bliver jo en kold og våd weekend, så den skal helt klart tilbringes i sengen og manden min, tager til udlandet på mandag, så har lige tilmeldt mig en frygtelig masse hold på FW, ihh, hvor jeg glæder mig til masser af træning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. september 2012

SussieThyssen

Et lille trøsteknus.

Ja livet er ikke altid 2, sommetider langt fra 199.
Det ved man ikke.

Og det er svært, hvis man er kontrolfreak. Men hvad moder natur angår, så kan man lige så godt lægge kontrollen på hylden, for der er intet, der går som man tror, og..du kan også lige så godt indstille dig på, at det heller ikke vil gå efter dit hoved, når du først får barn.

Men held og lykke..prøv bare at tage tingene som de kommer, så vil du også opleve, at livet faktisk er ret spændende, når man ikke ved hvad det næste bliver

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.